رونمایی از ۴ طرح پژوهشی منتخب سال ۱۴۰۱ دانشگاه علوم پزشکی قم

در نشستی با موضوع ارائه نتایج طرح‌های تحقیقاتی سال ۱۴۰۱ معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم، طرح‌های پژوهشی منتخب این معاونت معرفی و ارائه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در نشستی با موضوع ارائه نتایج طرح‌های تحقیقاتی سال ۱۴۰۱ معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم، طرح‌های پژوهشی منتخب این معاونت معرفی و ارائه شدند.

رحیم عالی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم در این نشست گفت: در این نشست چهار عنوان طرح منتخب پژوهشی این معاونت از سوی پژوهشگران ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بررسی ارتباط سلامت معنوی با افسردگی در میان زنان میانسال قم در سال ۱۴۰۰، ارزیابی رابطه بین رضایت شغلی و فرسودگی شغلی و فرهنگ ایمنی بیمار در بین کارکنان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم در سال ۱۳۹۹ در ایران، بررسی وضعیت دموگرافیک، بالینی و بار بیماری مبتلایان به کیست هیداتید مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی قم طی یک دوره هشت‌ساله (۱۳۹۷-۱۳۹۰) و ارزیابی سطح باسیل بدو درمان در بیماران مبتلابه سل ریوی اسمیر مثبت با پیامد درمان سل طرح‌های پژوهشی ارائه‌شده در این نشست هستند.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/42539
اخبار مرتبط

نظرات شما