مدیرکل اداره پست استان قم:

استان قم در جایگاه دوم بیشترین خرید اینترنتی کتاب قرار دارد

مدیرکل اداره پست استان قم با بیان اینکه پست مرسوله‌های کتاب از سوی ناشران همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: استان قم در هر چند دوره‌ای که نمایشگاه کتاب تهران دارای بخش فروش مجازی بوده است، پس از استان تهران در رتبه دوم بیشترین خرید اینترنتی کتاب قرار داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالفضل باقری‌منش  پیرامون تعداد مرسوله‌های پستی ارسال شده از سوی نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: از زمان شروع به کار این نمایشگاه تا این لحظه، 52 هزار 13 مرسوله کتاب وارد استان قم شده است.

وی با بیان اینکه پست مرسوله‌های کتاب از سوی ناشران همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: برای همین عدد فوق همچنان قطعی نبوده و در حال افزایش است.

باقری‌منش در خصوص مرسوله‌های کتاب صادره از استان قم نیز خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که تا 130 هزار مرسوله پستی کتاب از قم به دیگر استان‌ها صادر شود.

وی اضافه کرد: مرسوله پستی کتاب وارده و صادره نسبت به سال گذشته بین 25 تا 30 درصد افزایش داشته است و انتظار می‌رود که این عدد بیش از این شود.

باقری‌منش در ادامه اظهارات خود با اشاره به حجم بالای مرسوله‌های کتاب وارده و صادره به استان قم، گفت: برای روزهای پرکار، مجوز جذب نامه‌رسان موقت از شرکت ملی پست اخذ شده و افزون بر این، تمام ظرفیت کارکنان مجموعه و ستادی نیز به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه استان قم از جمله استان‌هایی است که با کتاب سر و کار زیادی دارد، عنوان کرد: استان قم در هر چند دوره‌ای که نمایشگاه کتاب تهران دارای بخش فروش مجازی بوده است، پس از استان تهران در رتبه دوم بیشترین خرید اینترنتی کتاب قرار داشته است.



انتهای پیام/


منبع:قمنا
http://qomefarda.ir/42658
اخبار مرتبط

نظرات شما