شعار امسال هفته جوان؛

جوان ایرانی، پرچم‌دار عزت و پیشرفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به شعار هفته جوان گفت: شعار امسال هفته جوان "جوان ایرانی، پرچم‌دار عزت و پیشرفت" برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است.

ابراهیم سانی خان مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در هفته جوان اظهار داشت: به مناسبت هفته جوان با همکاری مجموعه نظام‌مهندسی قم جشن بزرگ ۱۱ هزارنفری در سالن شهید سلیمانی مجموعه نظام‌مهندسی قم برگزار و در این جشن از ۳۰ جوان برتر در رشته‌های ورزشی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، هنری و کارآفرینی امسال در استان قم تجلیل خواهد شد.
 وی با اشاره به تغییر رویکرد اداره کل ورزش و جوانان قم بیان داشت: رویکرد اداره کل ورزش و جوانان امسال تغییر کرده و برگزاری جشن و پیگیری‌های مربوط به آن توسط تشکل‌های جوانان انجام می‌شود و اداره کل ورزش و جوانان فقط پشتیبانی مادی و معنوی را در دستور کار دارد.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در حاشیه جشن بزرگ هفته جوان ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در حاشیه برگزاری جشن بزرگ هفته جوان در استان قم، برنامه‌های مشاوره ازدواج، روان‌شناسی، اقتصادی و کار و اشتغال ارائه می‌شود.
 وی با شاره به برگزاری جشن‌های دیگری در این هفته گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در خصوص افزایش روحیه و عزت ملی جوانان جشن دیگری با عنوان "جوان انقلابی، استکبارستیزی و عزت ملی" برای روز ۴ اسفند در نظر گرفته‌ایم که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.
 سانی خانی با اشاره به شعار هفته جوان عنوان کرد: امسال جوانان و تشکل‌های آنان برنامه‌های هفته جوان را پیگیری می‌کنند و شعار امسال هفته جوان "جوان ایرانی، پرچم‌دار عزت و پیشرفت" برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است.
 وی با اشاره به زمان‌بندی صورت‌گرفته جهت آغاز برنامه‌های هفته جوان خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته جوان از ۳۰ بهمن در استان قم آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه پیدا می‌کند؛ برگزاری نشست‌های گفت‌وگوی جوانان و پاتوق‌های فرهنگی در نقاط مختلف استان را خواهیم داشت و غبارروبی گلزار شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم نیز در جزو برنامه‌هایی است که در این هفته انجام خواهد شد.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته جوان افزود: برگزاری برنامه ویژه دانش‌بنیان‌ها با همکاری دانشگاه‌های استان، اردوهای روایت پیشرفت، برنامه پاک‌سازی طبیعت و محیط‌زیست، کارگاه‌های خلاقیت و نوآوری، نشست‌های هم‌اندیشی جوانان با مسئولان استانی، ایستگاه‌های فرهنگی و مشاوره جوانان و خانواده و جشن ازدواج در مسیر مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان از دیگر برنامه‌های هفته جوان در قم است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47710
اخبار مرتبط

نظرات شما