وزیر آموزش‌وپرورش:

کشور به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شده است

وزیر آموزش‌وپرورش به عزم دولت سیزدهم در توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روزانه هشت مدرسه در کشور ساخته می‌شود که نشان می‌دهد کشور به کارگاه بزرگ مدرسه‌سازی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» رضا مراد صحرایی روز پنجشنبه در آیین افتتاح یک هنرستان فنی و حرفه‌ای در قم، تصریح کرد: با توجه به نیاز کشور به نیروی کار متخصص، وزارت آموزش و پرورش بنا دارد بیش از گذشته دانش آموزان مقطع متوسطه دوم را برای تحصیل و آموزش در هنرستان‌ها جذب کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم در هنرستان‌ها مشغول تحصیل‌ هستند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک حداقل ۵۰ درصد از دانش‌آموزان در این هنرستان‌ها تحصیل کنند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در ادامه سفر خود به قم در منزل شهید سعید کریمی از شهدای اخیر مدافع حرم در کشور سوریه حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید سعید کریمی ۳۰ دی‌ماه امسال در اثر بمباران مناطق مسکونی کشور سوریه توسط رژیم صهیونیستی، به همراه چهار مستشار ایرانی و شماری از نیروهای سوری به مقام شهادت نائل شد.


انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/47735
اخبار مرتبط

نظرات شما