رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه قم مطرح کرد:

افزایش قدرت ملی با انتخابات پر شور

رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم گفت: انتخابات پرشور موجب افزایش قدرت ملی می‌شود.

محسن اکبرپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به اهمیت انتخابات در کشورمان، اظهار داشت: با انتخاب نمایندگان شایسته می‌توانیم شکاف موجود در جامعه را ترمیم کنیم تا به همه اقشار توجه شود.
وی افزود: مردم در انتخابات پیش رو  به افراد  بااخلاق و دارای تخصص رأی دهند تا شاهد ورود نمایندگان اصلح در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.
وی با مهم دانستن سطح  مشارکت در انتخابات برای افزایش قدرت کشور گفت: پیشنهاد ما به مردم این است که در این مشارکت ملی افرادی  را انتخاب کنند که دارای کارنامه درخشان و صفات جامع و اخلاقی باشند.
رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی قم افزود: مردم  شورای نگهبان دوم هستند تا از میان داوطلبان تأیید شده فردی را به‌عنوان نماینده انتخاب کنند که باتوجه‌به ظرفیت‌ها و شرایط کنونی کشور، بیشترین دلسوزی و نگاه به داخل را داشته باشند.
محسن اکبرپور با  اشاره به اینکه قدرت منطقه‌ای کشور اکنون در بالاترین سطح قرار دارد گفت: دغدغه اصلی مردم در این روزها حل مشکلات اقتصادی است که حل این معضل هم امید را در جامعه افزایش می‌دهد و هم قدرت ملی را دوچندان می‌کند.
اکبرپور افزود: با داشتن روحیه جهادی و ادامه خط و مشی شهدا و توجه به ظرفیت‌های فراوان داخلی از جمله انرژی، سرمایه انسانی و دانش بومی رسیدن به قله‌ها امری دست‌یافتنی است که نیاز به باور دارد.
وی نقش مردم را در این زمینه با انتخاب اصلح، محوری دانست  و گفت: مردم همیشه در شرایط سخت ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت هستند و صحنه را خالی نمی‌گذارند.
رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی قم، عملیات روانی دشمن در آستانه انتخابات را نشانه شکست دشمن در دیگر عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: در برابر این هجمه‌ها و تخریب‌ها، به‌مانند همیشه بصیرت مردم پیروز خواهد  شد.
اکبرپور در پایان با دعوت از همه اقشار برای حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: اساتید، یاوران علمی و دانشجویان بصیر و همیشه در صحنه قم هم در این حماسه ملی پر شورتر از گذشته حاضر می‌شوند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/47746
اخبار مرتبط

نظرات شما