معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد:

سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم به زائران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اجتماع بزرگ مهدوی در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»رضا خانه‌زاد یزدی در حاشیه بازدید از مسیر پیامبر اعظم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزهایی صورت‌گرفته برای حمل‌ونقل زائران، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با سایر شهرها، تعداد ۱۰۰ دستگاه ون و ۸۰ دستگاه اتوبوس آماده سرویس‌دهی به‌صورت رایگان در مسیرهای مشخص از جمله بلوار پیامبر اعظم (ص) هستند.

وی ادامه داد: بلوار پیامبر اعظم (ص)، خیابان ظهور و مسیرهای میان پارکینگ‌ها و مسجد مقدس جمکران مسیرهایی است که با استفاده از اتوبوس و ون‌ها به‌صورت رایگان سرویس‌دهی خواهند داشت.


معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر استفاده‌نکردن از وسایل نقلیه شخصی برای حضور در اجتماعات مهدوی در هسته مرکزی شهر، مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقدس جمکران تأکید کرد: ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی شهر قم با تمام ظرفیت در این ایام مشغول به خدمت‌رسانی از مبادی مختلف به سمت هسته مرکزی شهر هستند و از شهروندان تقاضا می‌شود برای همراهی برای مدیریت بهتر ترافیک شهر، از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند.

انتهای پیام/160


گالری عکس
http://qomefarda.ir/47750
اخبار مرتبط

نظرات شما