مدیرکل تعزیرات حکومتی قم مطرح کرد:

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و سال نو در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از آغاز طرح نظارتی ویژه این اداره کل در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو خبر داد و گفت: این طرح از روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۱ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  تقی حسام با تشریح طرح نظارت بر قیمت کالاها ویژه ماه مبارک رمضان و سال نو که از روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۱ فروردین ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: علاوه بر گشت‌های مشترک که حضور میدانی در بازار دارند، رؤسای شعب تعزیرات حکومتی باقوت و تعداد بیشتری به‌صورت مستقر در بازارهای عمده، مراکز بزرگ فروش و واحدهای تولیدی اثرگذار حضور خواهند داشت تا بتوانیم به نهادهای متولی امر نظارت در کنترل بازار کمک کنیم.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: به لحاظ اهمیت طرح، تعامل، همکاری و تسهیل در همه امور با تمام قوا و همه امکانات امسال بنا داریم برای ایجاد ثبات در بازار در کنار نهادهای مختلفی که برای نظارت، بازرسی و کشف تخلف وجود دارد به نظارت در بازار کمک کنیم.

 وی عنوان کرد: این طرح با محوریت تعزیرات حکومتی با رویکرد مطالبه‌گرانه و پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به تشکیل پرونده اقدام و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

 حسام تأکید کرد: شهروندان محترم هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند با سامانه ۱۳۵ تماس و شکایت خود در مورد تخلف اصناف را به‌صورت رایگان ثبت کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47906
اخبار مرتبط

نظرات شما