از سوی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد؛

اعلام ساعات پاسخ به سؤالات شرعی و اعتقادی خانم‌ها در ماه رمضان

ساعات پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی در ایام ماه مبارک رمضان از سوی اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری حوزه، خانم حمیده حائری شیرازی اظهار داشت: سامانه پاسخگویی به سؤالات شرعی دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و آرای مراجع عظام دام‌ظلهم‌العالی در ماه مبارک رمضان، همه‌روزه (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ و ۲۰ تا ۲۲ آماده پاسخگویی به سؤالات دینی بانوان است.
وی با اشاره به اینکه اساتید پاسخگوی فقه در ایام تعطیل و روزهای جمعه ماه مبارک رمضان نیز فعالیت دارند، تصریح کرد: در این ایام، اساتید پاسخگو و کارشناسان فقهی ساعت ۱۰ تا ۱۲؛ ۱۵ تا ۱۷ و ۲۰ الی ۲۲ پاسخگوی سؤالات شرعی بانوان هستند.
رئیس اداره پاسخ به سؤالات جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: شماره پنج‌رقمی ۳۱۷۶۸ پاسخگوی سؤالات شرعی آرای مراجع عظام دام‌ظلهم‌العالی و سؤالات و شبهات اعتقادی هستند.
وی اظهار کرد: خط پاسخگویی دفتر مقام معظم رهبری به شماره ۳۷۴۴۴-۰۲۵ تغییر کرده است و بانوان پرسشگر می‌توانند با تماس با این خط جدید، پاسخ‌های خود را دریافت نمایند.
حائری شیرازی بیان داشت: در ماه مبارک رمضان، ساعات پاسخگویی تلفنی به سؤالات اعتقادی نیز افزایش خواهد یافت و اساتید پاسخگوی اعتقادی همه‌روزه (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت ۸:۳۰ تا۱۷:۳۰ آماده پاسخگویی به شبهات پرسشگران هستند.
وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی مخاطبان به‌صورت حضوری، تلفنی و مجازی انجام می‌شود، گفت: سال گذشته، بیش از ۱۰۰ هزار سؤال تلفنی، حضوری و مکاتبه‌ای شرعی و شبهات پاسخ داده شده است.
رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین به پاسخگویی اینترنتی اساتید پاسخگو اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۱۰ استاد پاسخگو به‌صورت آفلاین و آنلاین در این بخش فعالیت می‌کنند و پاسخگوی پرسشگرانی هستند که از طریق ورود به سایت http://www.pasokhbesoalat.ir پرسش خود را ارسال می‌کنند.
گفتنی است؛ شماره‌تلفن‌های پاسخگویی به شرح زیر است:
- پاسخگویی اعتقادی و مقلّدان مراجع عظام دام‌ظلّهم‌العالی: ۳۱۷۶۸-۰۲۵(کد استان قم)
- پاسخگویی مقلّدان رهبر معظم انقلاب دام‌ظلّه‌العالی: ۳۷۴۴۴- ۰۲۵(کد استان قم)



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47948
اخبار مرتبط

نظرات شما