استاندار قم:

هر ماه در سال جدید هزار واحد مسکونی به مردم تحویل می‌شود

استاندار قم گفت: در راستای تأمین مسکن مردم سعی داریم تا امسال هر ماه هزار واحد مسکونی به مردم تحویل دهیم و میزان افزایش اجاره مسکن نیز بیش از ۲۰ درصد نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری مهر، سید محمد آقامیری بعدازظهر شنبه در گفتگویی اظهار کرد: شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» یک فرمان راهبردی برای اعضای دولت می‌باشد و نام‌گذاری‌های هرساله مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد و تولید نشان از توجه ایشان به معیشت مردم دارد.
استاندار قم بیان کرد: اقتصاد و مشارکت مردم یک ارتباط ناگسستنی با یکدیگر دارند و مهار تورم زمانی محقق می‌شود که تولید رونق پیدا کند.
آقامیری ابراز کرد: اقدامات مطلوبی طی شش ماه گذشته پیرو شعار سال گذشته مبتنی بر «مهار تورم» انجام شده و امروز قم رتبه ۲۷ کشور در نرخ تورم را دارد و اگر ۴ استان دیگر را پشت سر بگذاریم به ارزان‌ترین استان ترقی پیدا می‌کنیم.
استاندار قم گفت: کسب رتبه ۱۷ کشوری در تأمین مسکن از دستاوردهای دولت در حوزه اقتصادی استان قم بشمار می‌رود و ما در این راستا نیز سعی داریم تا هر ماه یک هزار واحد مسکونی به مردم تحویل دهیم و افزایش اجاره مسکن بیش از ۲۰ درصد صورت نگیرد.
وی عنوان کرد: حضور کم‌نظیر و ۵۰ درصدی مردم قم پای صندوق‌های رأی با رشد نه‌درصدی، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی‌ها و جشن‌های ملی همچون نیمه شعبان از دستاوردهای استان قم می‌باشد که این‌ها مایه مباهات ماست.
آقامیری خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم تا در دوره‌های آموزشی نظارت بر بازار ثبت‌نام و شرکت کنند و با صدور مجوز توسط دستگاه‌های ذی‌ربط خودشان ناظر بر قیمت و کیفیت بازار باشند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48090
اخبار مرتبط

نظرات شما