معاون استاندار قم:

۱۹۶ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۹۶ هزار نفر در قم اسکان کرده‌اند که ۶۲ هزار نفر از آنان از اقامتگاه‌های رسمی استان استفاده کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ابوالقاسم مقیمی افزود: همچنین طی این مدت ۳۳ هزار مسافر در بوستان‌ها، ۴۵ هزار نفر در مدارس، ۳۵ هزار نفر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه، ۶ هزار نفر در مساجد و حسینیه‌ها، پنج هزار نفر در مراکز خیریه، ۶ هزار نفر در بقاع متبرکه و سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز در سالن‌های ورزشی اسکان یافته‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: طی این مدت حدود هشت میلیون مسافر نوروزی از سطح راه‌های استان قم تردد کرده‌اند.

 مقیمی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یک هزار و ۸۵۹ تصادف در جاده‌های استان قم رخ‌داده که یک هزار و ۵۶۳ مورد از آنها در داخل شهر قم و ۲۹۶ سانحه نیز در جاده‌های برون‌شهری بوده است.

 وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ نفر در طول جاده‌های استان قم بر اثر تصادف جان خود را ازدست‌داده‌اند.

 وی اظهار داشت: در بخش نظارت بر بازار کالا و خدمات نیز تاکنون ۶ هزار و ۲۵۱ بازرسی انجام و ۱۸۹ پرونده تخلف به ارزش ۴۶ میلیارد ریال تشکیل شده است، همچنین ۶ واحد صنفی نیز به‌خاطر اصرار بر تخلف پلمب شده‌اند.

 مقیمی گفت: اورژانس قم نیز طی این مدت به چهارهزار مأموریت اعزام و به سه هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی امدادرسانی کرده است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48148
اخبار مرتبط

نظرات شما