دادستان عمومی قم خبر داد:

رفع‌توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

دادستان عمومی و انقلاب قم از رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت از پارکینگ‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در این زمینه، افزود: به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه و با نظارت و پیگیری دادستانی استان در سال گذشته اغلب وسایل نقلیه رسوبی مانده در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

 وی، پیگیری و نظارت دادستانی استان، بازدید مستمر مقامات قضایی از انبارها و پارکینگ‌ها صدور دستورات قضایی متعدد برگزاری جلسات هم‌اندیشی استانی نشر آگهی و اطلاع‌رسانی عمومی به مالکان از رسانه‌ها در چند مرحله، پیگیری رفع مشکلات پارکینگ وسایل نقلیه و انبارهای کالاهای توقیفی و برگزاری مزایده را از اقدامات انجام شده دراین‌خصوص عنوان کرد.

 وی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه رفع توقیف و ترخیص شدند و تمامی کالاهای توقیفی مانده در انبارهای گمرک، اداره پست، کلانتری‌ها و شعب دادسرا و انبارهای دیگر تعیین تکلیف شده است.

 غریب با بیان این‌که در پایان سال گذشته حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود و در حال رسیدگی برای تعیین تکلیف و ترخیص بوده است، گفت: نظارت و پیگیری تعیین تکلیف و ترخیص سریع کالاها و وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و انبار با رعایت تشریفات قانونی در دستور کار دادستانی استان قرار دارد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48551
اخبار مرتبط

نظرات شما