رئیس ستاد آیین‌های فاطمی مطرح کرد:

حضور سفیران کریمه در ۵۰ کشور

رئیس ستاد آیین‌های فاطمی از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه دنیا خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده سفیران کریمه در ۵۰ کشور دنیا برای معرفی حضرت فاطمه معصومه و بیان فضایل و کرامات آن حضرت حاضر خواهند شد.

حجت‌الاسلام سید احمد مشرف در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تبریک ایام دهه کرامت، با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در این ایام، اظهار داشت: در دهه کرامت در شهر قم بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توانم به مراسمات مختلف برای دختران و بانوان که برخی هم برگزار شده است و یا رونمایی از پروژه‌های عمرانی و هنری و جلسات تبیینی و رونمایی از کتاب‌های مختلف اشاره کرد.
رئیس ستاد آیین‌های فاطمی با اشاره به برگزاری دهه کرامت در شهرها و کشورهای دیگر با شور خاصی، گفت: در چند سال اخیر شاهد برگزاری جشن‌های مختلف در شهرها و کشورهای دیگر به نام حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دهه کرامت با شور خاصی هستیم.
وی اضافه کرد: در همین راستا مانند هرسال کاروان سفیران کریمه در شهرهای کشور عزیزمان ایران و همچنین برخی کشورهای دیگر حاضر خواهند شد.
حجت‌الاسلام مشرف تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده تا به امروز ۵۰ کشور دنیا برای حضور سفیران کریمه اعلام آمادگی کردند و علاوه بر این ما در ۲۰۱ نقطه دنیا شاهد برگزاری جشن‌ها دهه کرامت و جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) خواهیم بود.
 وی ادامه داد: ماهیت اعزام سفیران کریمه اهل‌بیت (س) این است که خادمان حضرت به همراه پرچم متعلق به گنبد حضرت معصومه (س) به شهرها و کشورهای دیگر اعزام شوند تا حال و هوای حرم مطهر را در دیگر نقاط کشور و جهان ببرند و ارتباط و اتصال و ارادت مردم را به این حضرت زنده کنند و معرفی حضرت فاطمه معصومه و بیان فضایل و کرامات آن حضرت را با اهدای متبرکات فاطمی دنبال کنند.
 رئیس ستاد آیین‌های فاطمی عنوان کرد: در ششمین روز از دهه کرامت که بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ است در قم ویژه‌برنامه‌ای را خواهیم داشت همچنین برای میلاد امام رضا (ع) برنامه‌های متنوع و پرشوری برنامه‌ریزی‌شده است.
وی در ادامه گفت: تا به امروز برخی از برنامه‌های که به مناسبت آغاز دهه کرامت و روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) تدارک‌دیده‌شده بود اجرا شد.
حجت‌الاسلام مشرف افزود: در روز میلاد حضرت معصومه از دختران زائری که در حرم مطهر حضور داشتند با اهدای شاخه گل تکریم  شد همچنین در این روز اجتماعاتی برای دختران و بانوان برگزار شد.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/48754
اخبار مرتبط

نظرات شما