رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر :

برنامه‌های فرهنگی مدیریت شهری در دهه کرامت تشریح شد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر گفت: در دهه کرامت برگزاری رویداد ملی سقاخانه ۲ و جشنواره مستوره با محوریت الگوبرداری از شخصیت حضرت معصومه (س) و حجاب و برگزاری جشنواره گردشگری دختران آفتاب در دستور کار قرار گرفته است.

 مصطفی ملایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به هفته کرامت و برنامه‌های فرهنگی مدیریت شهری در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی مدیرت شهری در ایام دهه مبارک کرامت شامل اجرای پویش مشترک با مشارکت آستان مقدس در تبلیغات سطح شهر، چاپ و اکران دیوارنگاره بزرگ بلوار جمهوری اسلامی با موضوع دهه کرامت تا دهه ولایت و رویداد ملی سقاخانه ۲ دانست.
 وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این دهه بیان داشت: در دهه کرامت برگزاری رویداد ملی سقاخانه ۲ و جشنواره مستوره با محوریت الگوبرداری از شخصیت حضرت معصومه (س) و حجاب و در حوزه کودک و نوجوان نیز برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان و برگزاری جشنواره گردشگری دختران آفتاب در دستور کار قرار گرفته است.
 رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان آسیب‌پذیر، اجرای استیج فرهنگی در ۸ بوستان، برپایی محافل محله محور اعیاد دهه کرامت در جوار یادمان‌های شهدای گمنام بوستان‌ها، کاروان سرود دهه کرامت، پویش مطالعاتی کتاب آفتاب هشتم و برگزاری نمایشگاه عکس در نگار گذر و نمایش خیابانی زائر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی مدیریت شهری قم در دهه کرامت است.
 وی با اشاره به مشارکت شهرداری قم در اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت گفت: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص شهری در دهه کرامت، آذین‌بندی و چراغانی معابر و شوارع سطح شهر، هماهنگی و همکاری در فضای سازی حرم مطهر و استقبال از زائرین در مبادی ورودی شهر پایانه‌های مسافری و اهدای گل و شیرینی و اجرای برنامه‌های سرود و مولودی‌خوانی با حضور خادمان آستان مقدس که با مشارکت در اجرای کلیه برنامه‌های دهه کرامت که با محوریت اداره کل و شهرداری انجام می‌شود.
 ملایی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر خاطرنشان کرد: همکاری و تسهیل اخذ مجوز به‌منظور استقرار ایستگاه‌های صلواتی و مواکب هیئت مذهبی در سطح شهر صورت خواهد گرفت و دیدارهای مردمی در مساجد شهر برگزار خواهد شد.
 وی با اشاره به برگزاری پویش‌های مجازی در دهه کرامت عنوان کرد: پویش مجازی "فدای دخترم" یا "خواهربرادری" با اهدای جوایز نفیس و تولید و انتشار کلیپ با مضمون حضرت فاطمه معصومه و امام هشتم از برنامه‌های فرهنگی مدیریت شهری شهر مقدس قم در ایام دهه کرامت است.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48758
اخبار مرتبط

نظرات شما