همسر شهید مدافع حرم:

آزادی‌خواهان جهان داغدار شهدای خدمت هستند

همسر شهید مدافع حرم گفت: امروز نه‌تنها مردم ایران عزادار شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان هستند؛ بلکه همه آنها که در طلب آزادی بودند از جمله کودکان و زنان غزه و مردم فلسطین عزادار این غم بزرگ هستند.

مریم رضایی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و امیرعبدالهیان و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب اسلامی بود، تواضع و مردم‌داری ایشان برای همیشه در تاریخ ماندگار شد فقدان ایشان برای همه مردم از جمله محرومان که چشم امید به ایشان داشتند سخت است.

همسر شهید مدافع حرم علی‌اکبر عربی افزود: پدرم آزاده و جانباز است هشت سال در چشم‌انتظاری به سر بردیم معنی چشم‌انتظاری را می‌دانم و با عمق وجود درک کردم آن روز و شبی که خبری از ایشان نبود یکی از سخت‌ترین لحظات بود و چه تلخ این چشم‌انتظاری به پایان رسید.

فرزند آزاده و جانباز دفاع مقدس ادامه داد: این شهید والامقام همواره خانواده شهدا را تکریم می‌داشت و احترام زیادی به شهدا قائل بود، فقدان این رئیس‌جمهور در کنار فقدان آقای امیر عبداللهیان برای خانواده شهدا از جمله خانواده شهدای محور مقاومت سنگین است.

رضایی بیان داشت: هرگز تلاش‌های رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه برای حمایت از جبهه مقاومت را فراموش نمی‌کنیم یکی از بزرگ‌ترین آرزوی خانواده شهدا موفقیت جبهه مقاومت است؛ زیرا جبهه مقاومت یادگار شهدای ما است ما خانواده شهدا عزیزترین عضو خانواده‌ را تقدیم این جبهه کردیم.

همسر شهید مدافع حرم ادامه داد: امروز نه‌تنها مردم ایران عزادار هستند؛ بلکه همه آنها که در طلب آزادی بودند از جمله کودکان و زنان غزه و مردم فلسطین عزادار این غم بزرگ هستند.

وی خاطرنشان کرد: تشییع میلیونی شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد یادآور تشییع پیکر حاج‌قاسم سلیمانی بود و نشان داد که این ملت تحت هر شرایطی پای نظام و انقلاب هستند و آنهایی که با دل‌وجان در جبهه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، دیپلماسی و میدانی حضور دارند را دوست دارند.

رضایی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از این غم و اندوه بسیار دیده است خدا را شکر سایه رهبر معظم انقلاب بالای سر ملت ایران و خانواده شهدا است این نظام و مکتب غم می‌بیند؛ اما نمی‌شکند ما می‌دانیم جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند محفوظ و در کنار سیدالشهدا است، هیچ مرگی بالاتر از شهادت برای خدمت به مردم نیست غم ما از دلتنگی و از مظلومیت شهدا است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48907
اخبار مرتبط

نظرات شما