مدیرعامل تعاونی مرغداران قم خبر داد:

صادرات ۱۱ هزار تن تخم‌مرغ از استان قم

مدیرعامل تعاونی مرغداران مرغ تخم‌گذار استان قم گفت: ۱۴۰ هزار تن تخم‌مرغ در سال گذشته در قم تولید شد که ۱۱ هزار تن آن به کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر شد. 

حمیدرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: شرکت مرغداران مرغ تخم‌گذار یک شرکت‌تعاونی اسب به معنای واقعی هم توانسته کار تعاون را انجام دهد و هم خدمتگزار تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان باشد.

مدیرعامل تعاونی مرغداران مرغ تخم‌گذار استان قم اضافه کرد: در سال گذشته با کمک مرغداران قم و مسئولان اتفاقات بسیار خوبی در حوزه تولید رقم خورد.

وی ادامه داد استان قم سومین تولیدکننده تخم‌مرغ کشور است و بیش از ۱۲ درصد از تولید تخم‌مرغ کشور در قم تولید می‌شود به همت مرغداران قمی تولید بسیار خوب و پایداری در این زمینه وجود دارد.

اسماعیلی بیان داشت: تولید تخم‌مرغ سال گذشته در استان قم وضعیت بسیار مطلوبی داشت و حدود ۱۴۰ هزار تن تخم‌مرغ در سال گذشته در استان قم تولید شد.

مدیرعامل تعاونی مرغداران مرغ تخم‌گذار استان قم خاطرنشان کرد: از این ۱۴۰ هزار تن تخم‌مرغ که در سال گذشته توسط مرغداران قمی تولید شد ۱۱ هزار تن آن به خارج از کشور صادر شد. 



انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/49036
اخبار مرتبط

نظرات شما