با عدم اطلاع‌رسانی صحیح صورت گرفت؛

سرگردانی مردم در مقابل بانک‌ها

عدم اطلاع‌رسانی درست از زمان آغاز به کار بانک‌ها موجب سرگردانی مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» از روز ۱۵ خرداد بر اساس دستورالعمل هیات وزیران ساعت کاری تمام ادارات دولتی و دستگاه های خدماتی از سال ۶ الی ۱۳ اعلام شد که با توجه به تعطیلی روز ۱۵ خرداد عملا از صبح امروز این تغییر ساعت اعلام شد.

در این میان علیرضا قیطاسی  دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی در خصوص زمان آغاز به کار بانک‌ها گفت: ساعت کار جدید شعب بانک‌ها از فردا چهارشنبه ۱۶ خردادماه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ خواهد بود.
حال این که منظور آقایان از ساعت ۶ الی  ۱۳ زمان حضور کارمندان بوده و درب شعب از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۲:۳۰ به روز مردم باز می شود، به همین راحتی و با یک اطلاع رسانی ناقص و مبهم موجب شدند که مردم نیز اشتباه کنند و با درب بسته بانک ها در ساعت پایانی کار مواجه شوند.
شورای هماهنگی بانک‌ها در قم نیز در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی انجام نداد هر چند که بانک‌های استان قم در زمینه روابط‌عمومی و ارتباط با رسانه‌ها سابقه بسیار بدی دارند و اصلاً چنین ارتباطی ندارند.
به‌هرحال در عصر تکنولوژی و هوش مصنوعی شاهد هستیم که بانک‌ها حتی در دادن ساده‌ترین اطلاعات به مردم با ضعف شدید رسانه‌ای روبرو هستند و مشخص نیست تا کی این ضعف ادامه خواهد داشت.




انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/49096
اخبار مرتبط

نظرات شما