استاندار قم:

هیچ خللی نباید در طرح نهضت ملی مسکن ایجاد شود

استاندار قم در جلسه شورای مسکن گفت: پس از شهادت رئیس‌جمهور نباید هیچ خللی در طرح نهضت ملی مسکن ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، استاندار قم در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه قم رتبه اول را در طرح نهضت ملی مسکن دارد گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید بعد از شهادت رئیس‌جمهور در هیچ کاری خللی ایجاد شود و همه دستگاه‌ها در قم باید با کار جهادی، طرح نهضت ملی مسکن را پیگیری کنند.
سید محمد آقامیری در ادامه به لزوم ایجاد زیرساخت‌های گاز، برق و آب در پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: طبق پیگیری‌ها هر طرحی که ۸۰ درصد پیشرفت داشته باشد باید زیرساخت‌های آن تأمین شود تا متقاضیان در زمان تحویل، شیرینی خانه‌دارشدن را بچشند.
وی تصریح کرد: تمام ساخت‌وسازها باید استاندارد‌های لازم را رعایت کنند و در این زمینه باید نظارت‌ها دقیق‌تر و بیشتر شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
گفتنی است در اولین ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن در استان قم، ۱۵۰ هزار نفر متقاضی طرح مسکن ملی بودند که از این تعداد ۸۵ هزار نفر واجد شرایط شدند و تا به امروز بیش از ۷۳ هزار نفر به پروژه‌های نهضت ملی مسکن وصل شدند که به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان با الحاق زمین مابقی هم به‌صورت مرحله‌به‌مرحله به طرح اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49108
اخبار مرتبط

نظرات شما