استاندار قم:

شاخص کاهش تورم در قم مطلوب‌تر از متوسط کشور است

استاندار قم گفت: با تلاش شبانه‌روزی و حضور میدانی مدیران هم‌اکنون وضعیت و شاخص تورم در این استان وضعیت مطلوب‌تری نسبت به متوسط کشوری دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید محمد آقامیری در جلسه تنظیم بازار، بیان کرد: تلاش همه مدیران استان که در جلسات چندساعته شبانه حضور پیدا کرده و در ساعات اداری بین مردم و در جامعه هستند باعث شده امروز تورم استان قم نسبت به کل کشور میزان کمتری داشته باشد.

 وی در ادامه ظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی تا آخرین روز خدمت کوشید تا به معیشت مردم رسیدگی کرده و بازار را کنترل کند.

 استاندار قم افزود: اکنون ما موظف هستیم تا پایان دولت سیزدهم مطابق سیاست‌های ایشان حرکت کرده و اجازه ندهیم مشکلی بر بازار و معیشت مردم تأثیر بگذارد.

 وی با اشاره به عملکرد مدیریت استان در کنترل قیمت مسکن گفت: حضور سودجویان و منفعت‌طلبان در بازار مسکن باعث ایجاد مشکلات فراوانی شده است؛ مدیریت قم در طول ماه‌های اخیر تلاش کرد با ورود جدی به این موضوع اقدامات اثربخشی انجام دهد.

 آقامیری مطرح کرد: بخش عمده تورم ما در حوزه مسکن بوده و اگر بتوانیم این فضا را به طور کامل کنترل کنیم؛ تورم ما بیش از گذشته کاهش پیدا خواهد کرد.

 وی در ادامه خطاب به مسئولین استان خاطرنشان کرد: در خریدهای انبوه دقت کنید کشاورز ضرر نبیند؛ محصولی که از آن‌ها می‌خرید ثمره و دسترنج یک سال آنان است و اگر به این موضوع توجه نکنید آن‌ها دلسرد خواهند شد.

 استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مدیران استان توجه داشته باشند که این پست‌ها و میزها برای هیچ مدیری ماندگار نبوده و تنها خدمت به مردم است که برکت آن در زندگی‌هایمان مؤثر خواهد بود.

 وی ادامه داد: توفیق خدمت به مردم کوتاه‌مدت خواهد بود و باید به آن توجه داشته باشیم که در این مدتی که مسئولیتی به عهده گرفتیم بااخلاص خدمت کنیم. این همان چیزی بود که شهید رئیسی در دستور کار خود قرار داده بود.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/49205
اخبار مرتبط

نظرات شما