قائم‌مقام وزیر صمت:

طرح کاسبان امین قم می‌تواند الگویی برای کل کشور شود

 قائم‌مقام وزیر صمت گفت: کاسبان امین طرح بسیار موفقی است که با ابتکار استاندار و ستاد تنظیم بازار قم اجرایی شده و می‌تواند رقابت مثبتی بین اصناف و کسبه ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   قائم‌مقام وزیر صمت در دیدار با استاندار قم با بیان اینکه طرح کاسبان امین قم می‌تواند الگویی برای کل کشور شود گفت: کاسبان امین طرح بسیار موفقی است که با ابتکار استاندار و ستاد تنظیم بازار قم اجرایی شده و می‌تواند رقابت مثبتی بین اصناف و کسبه ایجاد کند.

 فرحی با اشاره به فعالیت بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد صنفی در کشور گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به تنظیم بازار داشته و همواره نسبت به سفره مردم دغدغه‌مند عمل کرده است.

 استاندار قم نیز در این جلسه به تأثیر اجرای طرح کاسبان امین بر کاهش نرخ تورم اشاره کرد و گفت: دستاوردهای این طرح در کاهش تورم کاملاً قابل‌مشاهده است به‌طوری‌که اکنون تورم استان قم از میانگین کشوری کمتر شده است.

 سید محمد آقامیری بر توجه بیشتر وزارت صمت به سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات ۱۲۴ تأکید کرد و افزود: این سامانه باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مردم باشد و محیط کسب‌وکار را برای متخلفان ناامن کند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49209
اخبار مرتبط

نظرات شما