قم فردا گزارش می‌دهد؛

رَخت نو بر تن خیابان‌های قم

خیابان‌های قم این روزها رَخت نو بر تن می‌کنند و نهضت آسفالت در شهر قم با سرعت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آسفالت خیابان‌های شهر قم این روزها با سرعت بیشتری در حال انجام است، انگار با همان سرعتی که روزهای آخر دوران طلایی سقائیان نژاد در حال سپری‌شدن است به همان سرعت هم نهضت آسفالت خیابان‌های قم در حال انجام است.
یکی از مشکلاتی که شهر قم در دهه‌های اخیر با آن روبرو بوده است، خیابان‌های پر از دست‌انداز و چاله‌چوله بود که در طی دوران ۹ساله حضور سقائیان نژاد در شهر با شیب ملایمی نهضت آسفالت در قم تداوم داشت؛ اما در ماه‌های اخیر این شیب ملایم به شیب تند، تبدیل شده است.
به نظر می‌آید سقائیان نژاد قصد دارد کارنامه درخشان خودش در قم را درخشان‌تر تحویل دهد هر چند که کوتاهی‌هایی در حق مناطق 3 و 6 در دوره مدیرتش انجام داد؛ اما انصافا یک سر و گردن از شهرداران قبلی قم درخشان تر عمل کرده است که تا سال ها در ذهن مردم قم باقی خواهد ماند.

توزیع ۴۶ هزار تن آسفالت میان مناطق شهرداری قم



در همین زمینه مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به  از توزیع ۴۶ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در دو ماه نخست سال جدید میان مناطق هشت‌گانه شهرداری قم خبر داد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص میزان مصرف آسفالت اختصاص‌یافته به مناطق هشت‌گانه شهرداری قم، اظهار کرد: ۲۰۵۹ تن آسفالت در فروردین ۱۴۰۲ مورداستفاده قرار گرفته است.

وی افزود: ۲۳ هزار و ۴۵ تن آسفالت در خرداد سال ۱۴۰۲ در سطح مناطق شهر قم استفاده و ۱۹ هزار و ۱۵۹ تن آسفالت در تیر ۱۴۰۲ در میان مناطق هشت‌گانه توزیع شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه ۹۷۵۴ تن آسفالت در مرداد ۱۴۰۲ مورداستفاده قرار گرفته است، اضافه کرد: سهم شهریور سال گذشته ۱۱ هزار و ۹۰۶ تن و سهم مهرماه چهارهزار و ۵۵۲ تن بوده است.

تردد راحت حق شهروندان قمی

به‌هرحال تردد راحت حق شهروندان قمی است که با تداوم روند موجود می‌توان خیابان‌های صاف و بدون دست‌انداز را در همه مناطق قم شاهد باشیم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/49229
اخبار مرتبط

نظرات شما