امام‌جمعه قم:

جبهه مقاومت با ترورها متوقف نخواهد شد

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در مقابل راهبرد مقاومت اسلامی درمانده شده است، گفت: جبهه مقاومت با ترور فرماندهان و رهبران متوقف نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به شهادت حضرت رقیه (س)، اظهار داشت: شهادت حضرت رقیه (س) نقش تأثیرگذاری در تبدیل واقعه عاشورا به جریان و فرهنگ دارد.
وی ادامه داد: یکی از ابعاد مهم مظلومیت اهل‌بیت (ع) به‌ویژه امام حسن مجتبی (ع) قرارگرفتن در جنگ روایت‌ها است.
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به نام‌گذاری روز مقاومت اسلامی گفت: این نام‌گذاری به دلیل جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان و مقاومت آن‌ها در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
وی ابراز داشت: وی ادامه داد: حزب‌الله با این مقاومت ثابت کرد که تنها گزینه حل مسئله فلسطین و راه نجات اسلام از غده سرطانی مقاومت است.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در مقابل راهبرد مقاومت اسلامی درمانده شده است، بیان کرد: درماندگی رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت باعث این ترورها شده است.
وی اضافه کرد: رژیم مفلوک و حامی او یعنی آمریکا برای جبران شکست‌هایش از محور مقاومت دست به ترور فرماندهان و شخصیت‌های تأثیرگذار در حوزه مقاومت زده است.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه مقاومت هر روز قوی‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با ترور فرماندهان مقاومت مانند شهید سلیمانی، شهید هنیه، شهید رضی و... به دنبال خروج از چاه مرگ تدریجی است.
وی تأکید کرد: مقاومت با این ترورها از بین نخواهد رفت؛ بلکه هر روز باانگیزه‌تر در مقابل رژیم صهیونیستی و دشمنان خواهد ایستاد.


انتهای خبر /160


http://qomefarda.ir/50013
اخبار مرتبط

نظرات شما