معاون خدمات شهری شهرداری قم:

مدیریت شهری آماده خدمت‌رسانی به زائران است

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه زائرانی از ۱۵ کشور در مسیر رفت یا برگشت از اربعین به قم سفر می‌کنند، گفت: شهرداری قم از ماه قبل با طرح علمداران خدمت برای خدمت‌رسانی به زائران آماده شده است.

 مهدی اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار «قم فردا»  با اشاره به آمادگی شهرداری برای حضور زائران در شهر، اظهار داشت: شهرداری قم از ماه‌های قبل با طرح علمداران خدمت برای خدمت‌رسانی به زائران آماده شده است.

 وی ادامه داد: هر ساله باتوجه‌به قرارگرفتن قم در شاهراه مواصلاتی و حرم مطهر حضرت معصومه (س) زائران بسیاری در ایام اربعین در قم حاضر می‌شوند.

 معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه زائرانی از ۱۵ کشور در مسیر رفت یا برگشت از اربعین به قم سفر می‌کنند، گفت: مجموعه مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف از این زائران پذیرایی کرده و خدمات موردنیاز را به آنها ارائه می‌دهد.

 وی اضافه کرد: در همین راستا یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری در مسیر خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) حمایت از قرارگاه مردمی اربعین است.

 اصفهانیان در ادامه با اشاره به خدمت‌رسانی در مرز مهران، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها صورت‌گرفته قرار است ۶۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه ون در حوزه خدمات حمل‌ونقل برای اربعین در شهر قم و مرز مهران فعال باشند.

 وی ادامه داد: همچنین برای اولین‌بار با همکاری خیریه غدیر نظافت مسیر طریق الحسین (ع) و برخی اقدامات دیگر به شهرداری قم محول شده است.

 معاون شهردار قم عنوان کرد: در همین راستا ۲ هزار سطل ویژه زباله برای مسیر پیش‌بینی‌شده و همچنین ۲۰ تن کیسه‌زباله به موکب داران برای جمع‌آوری زباله‌ها تحویل شده است.

 وی در خاتمه با اشاره به مراسم جاماندگان اربعین، بیان کرد: مراسم جاماندگان اربعین در بلوار پیامبر اعظم مانند سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

انتهای خبر /160

 
http://qomefarda.ir/50059
اخبار مرتبط

نظرات شما