مشاور امور جوانان نماینده قم تأکید کرد؛

ضرورت توجه مسئولان نسبت به تأمین منابع

مشاور امور ورزش و جوانان نماینده قم در مجلس گفت: مسئولان نسبت به تأمین منابع موردنیاز برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های شهر قم اهتمام داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» رسول کنعان در دیدار با اهالی محله یک مسکن مهر پردیسان اظهار کرد: کمیته ورزش و جوانان آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای بسیجیان و مشکلات این عرصه در سطح محلات پردیسان است.

 مشاور امور ورزش و جوانان نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به‌کارگیری نیروهای جوان در زمینه مدیریت شهری و استانی باتوجه‌به انگیزه و توانمندی ایشان باعث پیشرفت و رشد، توسعه در استان می‌شود.

 مسئول کمیته تربیت‌بدنی قرارگاه کرامت پردیسان ابراز کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و رفع مشکلات ورزشی مبنی بر تأمین اراضی ورزشی و رویدادهای مرتبط در اولویت کمیته ورزشی قرار دارد.

 وی تصریح کرد: کمیته ورزشی و جوانان استان قم و دکتر منان رئیسی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی آماده دریافت پیشنهادها و پیگیری گزارش‌های حاصله محلات در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است.

 کنعانی عنوان کرد: شهر مقدس قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و وجود مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 مشاور امور ورزش و جوانان نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: شهر مقدس قم از ظرفیت‌های قابل‌توجهی برخوردار است و مسئولان می‌بایست با سیاست‌گذاری درست و منسجم نسبت به تأمین منابع موردنیاز فرهنگی و ورزشی و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها اهتمام داشته باشند.

 مسئول کمیته تربیت‌بدنی قرارگاه کرامت پردیسان خاطرنشان کرد: کارگروه ورزش و جوانان استان قم مصمم است تا نهایت همکاری و تعامل را با محلات شهر قم و پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق رسالت خدمت به مردم داشته باشد.




انتهای خبر /

 
منبع:مهر
http://qomefarda.ir/51113
اخبار مرتبط

نظرات شما