بسیج اساتید دانشگاه آزاد درگذشت آیت الله شاهرودی و تعدادی از دانشجویان علوم و تحقیقات را تسلیت گفت

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیام‌های جداگانه ای درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی و حادثه‌ درگذشت تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیام‌های جداگانه ای درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی و حادثه‌ درگذشت تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد را تسلیت گفت.

* پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه آزاددر پی درگذشت آیت الله شاهرودی

در پیام بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت آیت الله شاهرودی آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی(ره) موجب تالم و تاثر خاطر اساتید و نخبگان دانشگاهی کردید ،این مصیبت غم بار را به محضر امام زمان (عج )،رهبرمعظم انقلاب ومردم شهیدپرور ایران تسلیت عرض می نماییم .

از درگاه خداوند سبحان برای آن عالم ربانی ومجاهد، غفران و رحمت الهی وعلودرجات و برای بیت معزز ایشان، صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

* پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه آزاد درپی درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیام خود درپی درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات هم تاکید کرد: خبرحادثه‌ غم بار واحد علوم و تحقیقات که به درگذشت و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان عزیز انجامید بسیار دردآور و تأسف‌بار بود.

بسیج اساتید ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان و عموم جامعه‌ دانشگاهی، به همه‌ بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت می نماییم و از خداوند صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار طلب می کنیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1539
اخبار مرتبط

نظرات شما