مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم مطرح کرد:

هشدار سیل؛ ضرورت خودداری از سفر غیرضرور به بخش‌های قم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به بارش های شدید باران و پیش بینی ادامه این بارش ها در روزهای آینده و احتمال وقوع طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل، از شهروندان قم خواست تا از هر گونه سفر غیر ضرور به بخش های تابعه و اسکان در مسیر رودخانه ها اجتناب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن اوروجی  تاکید کرد: با توجه به فعال شدن تمام رودخانه های فصلی استان به ویژه رودخانه های فصلی بخش های تابعه ناشی از بارش باران در روزهای گذشته و پیش بینی استمرار این بارش در روزهای آینده از هم استانی های عزیر درخواست داریم که از هر گونه اسکان در مسیر رودخانه ها به شدت اجتماب کنند.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ گونه سیلابی در استان ایجاد نشده است ولی شاهد روان آب ها و جاری شدن آب های سطحی در تمام رودخانه های فصلی استان هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم افزود: شهروندان و هم استانی ها از سفرهای غیر ضرور به بخش های اجتناب و از تردد در مسیر رودخانه به ویژه قمرود اجتناب کنند.

اوروجی ادامه داد: بارش های باران در روزهای گذشته تمام رودخانه های استان را فعال کرده است به همین دلیل تمام دستگاه های امدادی و خدماتی استان برای مقابله با سیلاب احتمال در آماده باش و مراقبت ویژه شرایط هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به احتمال طغیان قمرود، تمام مسیرهای دسترسی به این رودخانه در داخل شهر قم مسدود شده است به همین دلیل از شهروندان قمی درخواست داریم تا از مسیرهای جایزین برای تردد استفاده کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18209
اخبار مرتبط

نظرات شما