مسئول گروه جهادی علمدار کربلا مطرح کرد:

طرح شهید قاسم سلیمانی مانعی در برابر شیوع بیماری/کمک 20میلیون ریالی خیرین به بیماران کرونایی

مسئول گروه جهادی علمدار کربلا با اشاره به استقبال مردم از طرح شهید سلیمانی، گفت: تاکنون به کمک خیرین بیش از 20میلیون ریال به خانواده بیماران کرونایی کمک شده است.

 علی وکیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی از ابتدای آذر ماه شروع به کار کرده است، اظهار داشت: البته این طرح در برخی ابعاد در محلات استان توسط گروه های جهادی و بسیج انجام می گرفت.
وی ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی تمام فعالیت ها برای خانواده های کرونایی از قبیل شناسایی و مراقبت و انجام فعالیت های آن خانواه می باشد.
مسئول گروه جهادی علمدار کربلا با اشاره به فعالیت سه تیم در این طرح، گفت: در این طرح بیماران کرونایی توسط مراکز بهداشت شناسایی شده و در اختیار تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی قرار می گیرد تا هر تیمی بر اساس وظایف محول خود فعالیت کند.
وی اضافه کرد: هر کدام از این تیم ها با همکاری یکدیگر در شیوع بیماری کرونا نقش موثری دارند.
وکیلی با اشاره به اینکه سعی شد است تمام نیازمندان منطقه هدف شناسایی و پوشش داده شود، گفت: به کمک اعضای گروه جهادی و خیرین تاکنون بیش از 1500 خانواده نیازمند شناسایی شده است که به صورت هدفمند تحت پوشش هستند.
وی اضافه کرد: برای شناسایی افراد کرونایی در منطقه در ابتدا با خانه بهداشت محل هدف هماهنگ شده ایم تا بتوانیم بیماران را شناسایی و تحت پوشش قرار دهیم.
مسئول گروه جهادی علمدار کربلا اضافه کرد: در این راستا برای شناسایی بهتر و بیشتر افرادی که به کرونا مبتلا شده اند با امام جماعت مساجد محل هم هماهنگی ها لازم صورت گرفته است.
وی خاطرنشان شد: در راستای کمک به بیماران کرونایی تاکنون بالغ بر 2میلیون تومان به این افراد خدمت رسانی شده است.
وکیلی در ادامه با اشاره به هدف گروه جهادی علمدار کربلا گفت: خدمت رسانی در عرصه های  درمانی،  اطعام ، پوشاک ، عمرانی، تحصیلی، آموزشی ، مشاوره ، مالی ، کارآفرینی ، اشتغال زایی ،کاریابی، جهیزیه، وام، اعتیاد، اردویی، بازارچه و وام می باشد.
مسئول گروه جهادی علمدار کربلا با اشاره به اشتغال زایی های انجام شده، گفت: ایجاد۳کارگاه خیاطی،  ایجادکارگاه رب خانگی،  راه اندازی کارگاه تولیدماسک،  ایجادبازارچه مجازی،  سازماندهی انواع مشاغل خانگی،  ایجادمکان نگهداری۳۶ راس گوسفند، معرفی۲۳نفرنیرو به کارخانجات، معرفی۵نفربه کمپ ترک اعتیاد و مشاوره۸۷خانواده مبتلابه طلاق از جمله اقدامات گروه جهادی در راستای اشتغال و تداوم کانون گرم خانواده در بین افراد نیازمند در منطقه هدف می باشد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا در هفته بسیج یک سری جهیزیه کاملا که شامل 50قلم از لوازم منزل به ارزش 28میلیون تومان می باشد به یک نو عروس و داماد که مشکل تهیه جهیزیه داشتند اهدا شد تا هر چه سریعتر بتوانند زندگی مشترک خود را شروع کنند.




انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/22418
اخبار مرتبط

نظرات شما