توقیف محموله شیشه در بدو ورود به تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف ۶۳ کیلوگرم ماده مخدر شیشه و دستگیری ۳ قاچاقچی موادمخدر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در پی مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی فشرده و پیچیده‌ شبانه روزی دریافتند اعضای یک باند قاچاق موادمخدر ضمن مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای موادمخدر از نوع شیشه را از قاچاقچیان خریداری کرده و قصد دارند تا با استفاده از یک دستگاه کامیونت به تهران منتقل کنند.

وی با بیان اینکه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی پایتخت اعزام شدند، گفت: پس از ساعت‌ها گشت زنی هدفمند و کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری، در نهایت با سرعت عمل مأموران کامیونت مذکور به همراه یک دستگاه خودروی سواری را در یکی از محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر تهران متوقف کردند.

سرهنگ حسنوند با بیان دستگیری راننده و دو نفر از سرنشینان که از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای موادمخدر بودند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۶۳ کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تاکید کرد: امروزه ظهور موادمخدر روانگردان یکی از معضلاتی است که دامن بسیار‌ی از جوامع را گرفته و جوانان و نوجوانان را درگیر کرده است و خانواده‌های بی شماری از این معضل عذاب می‌برند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: برخورد و مقابله با این افراد در سرلوحه اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر قرار دارد و با این قاچاقچیان برخورد‌های سختی خواهیم داشت و شهروندان می‌توانند هرگونه خبر در این حوزه را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ و ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/29396
اخبار مرتبط

نظرات شما