وزیر نفت: قیمت CNG تغییر نکرده است

وزیر نفت گفت: قیمت CNG به هیچ عنوان تغییر نکرده است و مردم همان قیمت ۴۵۳ تومان به ازای هر مترمکعب را پرداخت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جواد اوجی، وزیر نفت با اشاره به اینکه قیمت هر متر مکعب CNG همان 453 تومان پیشین بوده و هیچ‌گونه افزایش قیمت در این نوع گاز نداشته‌ایم، گفت: بر اساس مصوبه دولت فقط هزینه حق‌العمل‌کاری (کارمزد جایگاه‌داران) افزایش یافته است که آن هم دولت این هزینه را (117 تومان مابه‌التفاوت) خودش به جایگاه‌داران پرداخت می‌کند و مردم عزیز هیچ‌گونه هزینه اضافی را پرداخت نمی‌کنند.

همچنین، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعیین قیمت 570 تومان برای هر مترمکعب CNG، به هیچ عنوان به معنای تغییر قیمت برای مصرف‌کنندگان نیست و صرفاً برای نحوه محاسبه کارمزد جایگاه‌داران اعلام شده است.

در این اطلاعیه آمده است: "پیرو مصوبه مورخ 18 تیر 1401 دولت در خصوص تعیین کارمزد جایگاه‌های عرضه CNG، به اطلاع مردم عزیز می‌رساند، تعیین قیمت 570 تومان برای هر مترمکعب CNG، به هیچ عنوان به معنای تغییر قیمت برای مصرف‌کنندگان نیست و صرفاً برای نحوه محاسبه کارمزد جایگاه‌داران اعلام شده است. بدیهی است مابه‌التفاوت قیمت فعلی سی‌ان‌جی یعنی 453 تومان تا رقم اعلام شده از سوی دولت پرداخت می‌شود و قیمت هر مترمکعب CNG برای مصرف‌کنندگان همان نرخ قبلی 453 تومان است.»




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35041
اخبار مرتبط

نظرات شما