عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در گفتگو با قم فردا:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی فرصتی مناسب برای آشنایی با مشاغل کم سرمایه

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به به نقش آفرینی بانوان در اقتصاد خانواده، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه مذکور فرصت مناسبی در راستای معرفی بانوان کارآفرین و آشنایی با مشاغل کم سرمایه در شهر مقدس قم می باشد

معصومه آمره عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که در محل امامزاده ابراهیم در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: بانوان اصلی ترین محور در اجرای سیاست های اقتصادی خانواده ها هستند و در تفسیر و اجرای ساده زیستی و تحقق اقتصاد مقاومتی در خط مقدم می باشند.

 آمره با اشاره به به نقش آفرینی بانوان در اقتصاد خانواده، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه مذکور فرصت مناسبی در راستای معرفی بانوان کارآفرین و آشنایی با مشاغل کم سرمایه در شهر مقدس قم می باشد.

وی افزود: باید علاقه مندان به مشاغل خانگی را از طریق مشاوره و آموزش با بازار کار و نیازمندی های موجود آشنا کرد تا با افزایش مهارت های فردی و بازرگانی وارد بازار شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مسئولان مربوطه نیز موظفند بستر و تسهیلات لازم را برای گسترش مشاغل خانگی ایجاد کنند، به طور قطع بازارچه فروش محصولات خانگی نسبت به برپایی نمایشگاه که بیشتر جنبه بازدید دارد، باید در اولویت بوده و در بازه زمانی مستمر برگزار گردد.

 نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی قم در حمایت از اشتغال خانگی در آستان امامزاده ابراهیم علیه السلام از ساعت ۹ صبح الی ساعت ۱۷  تا ۶ آبان دایر است. 

در کنار نمایشگاه میز خدمت، مشاوره ، و ویزیت پزشک عمومی رایگان نیز دایر است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/37362
اخبار مرتبط

نظرات شما