جانشین سازمان بسیج مهندسین:

کلینیک صنعتی در بسیج مهندسین راه‌اندازی شد

جانشین سازمان بسیج مهندسین با اشاره به اینکه تاکنون در کلینیک هزار واحد صنعتی پایش و عارضه‌یابی شده است، گفت: کلینیک صنعتی در راستای تحقق شعار سال در بسیج مهندسین راه‌اندازی شده است.

داوود نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اقدامات بسیج مهندسین در راستای تحقق شعار سال، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال اولین و مهم‌ترین اقدام بسیج مهندسین در راستای قوی‌تر شدن تولید راه‌اندازی کلینیک صنعتی بود
وی ادامه داد: در این کلینیک با عارضه‌یابی و سرکشی‌هایی که از واحدهای صنعتی توسط تیم‌های جهادی صنعت یار ما صورت می‌گیرد فرم‌هایی را در خصوص موانع و مشکلاتی که در سیستم صنعت وجود دارد احصا می‌شود و باتوجه‌به آن مشکلات برای مشاوره و رفع این مشکلات برنامه‌ریزی می‌شود.
جانشین سازمان بسیج مهندسین  عنوان کرد: برخی مشکلات موجود در صنعت مربوط به مواد اولیه است که با ادارات و سازمان‌های مختلف که متولی این مسئله هستند و مسئولان برخی از همین سازمان‌ها و ادارات که در هیئت اندیشه‌ورز ما حاضر می‌شوند مشاوره‌هایی داده می‌شود.
وی اضافه کرد: سعی می‌شود در این جلسات نماینده آن گروه صنعتی و نماینده اجرایی دولت در  استان حاضر شود تا مشکلات احصا شده  آنها مطرح و برای حل آن‌ها پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.
نجفی خاطرنشان کرد: واحدهایی هم که فقط نیازمند مشاوره هستند از مشاورین در حوزه تولید، بازاریابی، توسعه و... دعوت می‌شود و نماینده آن واحد صنعتی هم در کلینیک حاضر می‌شود تا مشاوره لازم به آن واحد داده شود.
وی اضافه کرد: پرونده‌ها در حوزه‌های سوخت، برق، گاز، بیمه، اقتصاد و.. که برای واحدهای صنعتی تشکیل می‌شود با کمک متخصصین حاضر در کلینیک و استقبال خود مدیرعامل واحد صنعتی تا حل مشکل پیگیری می‌شود.
جانشین سازمان بسیج مهندسین تصریح کرد: تاکنون در کلینیک هزار واحد صنعتی پایش و عارضه‌یابی شده است و سعی شده است هر روز یک الی دو مورد از این واحدهای صنعتی که در اولویت قرار دارد مباحث مشاوره و حل مشکلات آنها پیگیری شود.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/43476
اخبار مرتبط

نظرات شما