به‌عنوان صاحب‌الزمان، حافظان امنیت انجام شد؛

صبحگاهی برای نشان‌دادن صلابت حافظان امنیت در قم

صبحگاه مشترک لشکریان «صاحب‌الزمان، حافظان امنیت» امروز در فرماندهی سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این مراسم بیش ۲ هزار و هفتصد نفر از نیرو‌های یگان‌های امنیتی سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع)، گردان‌های امنیتی بسیج، تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) و فراجا آمادگی خود برای مقابله با هرگونه تهدیدی را اعلام کردند.
آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، دولت‌های استکباری و در رأس آن‌ها امریکا را ارباب اغتشاشات سال گذشته در ایران اسلامی دانست و گفت: با وحدت و همدلی ملت ایران، درایت رهبر معظم انقلاب و توانمندی نیرو‌های نظامی، هیچ اغتشاش و فتنه‌ای نمی‌تواند مانع رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف والایش شود.
وی با بیان اینکه عده‌ای غرب‌زده، اسم اغتشاشات پاییز سال گذشته را اعتراض گذاشتند گفت: اهانت به عالمان دینی، مساجد و اعتقادات مردم هیچگاه یک اعتراض نیست؛ بلکه فتنه و اغتشاش و ظلم است.
آیت‌الله سید احمد خاتمی خطاب به حامیان و همراهان گروه‌های ضدانقلاب و بازیگران اغتشاشات در ایران گفت: همواره تمام فتنه‌ها و اغتشاشات در کشورمان شکست‌خورده و هر اغتشاش دیگری در ایران اسلامی محکوم به شکست است چرا که این کشور خانه امام حسین (ع) و دارای مردمی با بصیرت، مؤمن، ولایی و انقلابی است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح کشورمان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اشاره و تأکید کرد: امروز قدرت نیرو‌های نظامی کشورمان خاری بر چشم بدخواهان نظام و دشمنان قسم‌خورده ایست که بیش از ۴۰ سال است به دنبال ضربه‌زدن به ایران اسلامی و دورکردن مردم از آرمان‌های انقلاب هستند.
در ابتدای این مراسم نیرو‌های مسلح استان از مقابل جایگاه ستاد فرماندهی سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) سان دیدند.




انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/44594
اخبار مرتبط

نظرات شما