مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران:

جمکران برای خدمت به زائران اربعین خادم‌یار جذب می‌کند

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران گفت: خدمات‌رسانی به زائران اربعین در بخش‌های مختلف از جمله پذیرش، اسکان، اطعام، امداد و درمان، مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی، خیاطی و... صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسلم کاشانی‌زاده در گفت‌وگویی خبری با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی یکی از مراکزی که مورد اقبال زائران برای اسکان و استراحت قرار می‌گیرد مسجد مقدس جمکران است، اظهار کرد: باتوجه‌به حضور چشمگیر عاشقان و زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به‌ویژه زائران غیرایرانی در این ایام در مسجد مقدس جمکران، خدمات‌رسانی در این مکان مقدس وسعت بیشتری می‌یابد و به همین منظور علاقه‌مندان و دلدادگان خدمت به زوار امام حسین علیه‌السلام می‌توانند با مراجعه به لینک Jamkaran.ir/mizban، توفیق خدمت‌رسانی به زائران و نمازگزاران را کسب کنند.
وی ادامه داد: خدمات‌رسانی به زائران در بخش‌های مختلف از جمله پذیرش، اسکان، اطعام، امداد و درمان، مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی، خیاطی، تعمیر کیف و کفش، و…. صورت می‌گیرد و تاکنون حدود ۷۰۰ متقاضی برای خدمت به عاشقان حسینی اعلام آمادگی کرده‌اند.
مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه زمان‌پذیرش زائران را از ششم تا روز آخر ماه صفر اعلام شده، خاطرنشان کرد: ظرفیت مناسبی در این مکان مقدس برای خدمات‌رسانی به زائران فراهم شده است، و بازه زمانی قابل‌توجهی خدمات‌رسانی انجام خواهد شد و برای میزبانی هر چه‌بهتر از زائران شهر کریمه اهل‌بیت (س) از همه مردم، نهادها و سازمان‌های فرهنگی، آموزشی دعوت می‌کنیم در طرح بزرگ تکریم زائران در مسجد مقدس جمکران سهیم شوند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44790
اخبار مرتبط

نظرات شما