معاون اجرایی رئیس جمهور:

اشتغالزایی ۱۵ هزار نفری با احیای واحدهای نیمه تعطیل

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:۵۴۰۰ واحد تعطیل و نیمه تعطیل در ۲سال گذشته احیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید  نهضت ملی احیا و راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و غیرفعال یا افزایش ظرفیت تولید، رفع مشکلات و اعطای تسهیلات است. مطابق گزارش منصوری , معاون اجرایی رئیس جمهور بیش از 5400واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه بازگشته است.

محسن منصوری در  توییتی نوشت که در دوسال گذشته بیش از 5400واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید بازگشت.

‏از موارد مهم مورد ‎تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت مردمی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل‌شده بود:چند هزار کارخانه تعطیل یا نیمه‌تعطیل راه افتاده؛ این خیلی مهم است. مفتخریم که با تلاش مجموعه ‎دولت سیزدهم، در دوسال گذشته بیش از 5400واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: پنج هزار و 400واحد راکد تولیدی و صنعتی در این 2سال به چرخه تولید برگشته است؛ این یعنی اشتغالزایی و طبق برآوردهای ما بیش از 100همت از سرمایه های مردم به چرخه تولید برگشته که این چیزی جز لطف خداوند نیست.

منصوری در ادامه نوشت: اشتغالزایی برای سه هزار و 300زن سرپرست خانوار انجام شد که این مهم است و در هفت هزار طرح 20هزار میلیارد ریال تسهیلات داده شد اما بیش از 60هزار میلیارد ریال از سرمایه های مردم به چرخه تولید برگشته است.




انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/44979
اخبار مرتبط

نظرات شما