نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

بودجه پردیسان ۱۸۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بودجه امسال پردیسان ۲۸۰ میلیارد است که نزدیک به ۱۸۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

حسن طلایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به بودجه منطقه 8 شهرداری قم اظهار داشت: بودجه امسال پردیسان ۲۸۰ میلیارد تومان است که نزدیک به ۱۸۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.
وی ادامه داد: از این مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی است که نسبت به سال گذشته ۱۳۰ درصد رشد داشته که نشان‌دهنده توجه شورا نسبت به توسعه و عمران شهر است.
 طلایی تصریح کرد: پروژه‌های در دست اقدام منطقه شامل بلوار امام صادق، خیابان شهید حججی، خیابان ملکی منفرد، احداث بلوار دانشگاه حدفاصل سلمان تا بلوار امام صادق، احداث مسیر کندرو بلوار غدیر و بوستان مصلی به مساحت  هشت هکتار است که به‌صورت فاز به فاز در حال انجام است.
وی ارائه خدمات شهری در این منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت: روزانه ۷۰۰ تن زباله در سطح هشت منطقه جمع‌آوری می‌شود که قبلاً حدود ۱۰ تن از این زباله‌ها بازیافت می‌شد و بقیه دفن می‌شد که برای محیط‌زیست مخرب بود؛ اما الان با راه‌اندازی دو خط تولید کود کمپوست دفن زباله در شهر قم به صفر رسیده که این ها نشان‌دهنده حجم کار انجام شده در این منطقه است.
طلایی در پاسخ به سؤال خبرنگار قم فردا در مورد اینکه چرا به خیابان‌های شهر از نظر خط‌کشی کم‌توجهی شده است، گفت: مشکلاتی در این زمینه بود که حل شده و خط‌کشی معابر بنا در درخواست مناطق در حال انجام است.
وی ابراز داشت: ابتدا معابر درجه یک هر منطقه نزدیک به ۳۲ هزار متر انجام شده یا در حال انجام است و بعد از آن معابر درجه ۲ خط‌کشی می‌شوند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45213
اخبار مرتبط

نظرات شما