دیدار مدیرکل ثبت احوال و مدیرکل پست استان قم

مدیرکل پست استان: «کاهش هزینه ها با جلوگیری از سفرهای درون شهری، مدیریت زمان و افزایش تعداد نقاط قابل دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال از مزایای اجرای تفاهم نامه پست با ثبت احوال است.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، نشست ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان با منوچهر تیموری مدیرکل ثبت احوال استان به منظور همکاری پست استان و سازمان ثبت احوال جهت اجرای طرح تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه‌ها صورت گرفت.
نشست مذکور پس از جلسه ویدئو کنفرانس مدیران شرکت ملی پست و مدیران سازمان ثبت احوال کشور به منظور پیاده سازی و استقرار سامانه خدمات ثبت احوال جهت چاپ و توزیع شناسنامه ها توسط پست برگزار شد.
مدیرکل پست استان به شبکه عظیم مویرگی شرکت ملی پست اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های ارتباطاتی پست و با بهره مندی از فناوری های نوین، صدور شناسنامه و توزیع شناسنامه ها گامی در جهت خدمت رسانی مطلوب تر به همشهریان خواهد بود.
باقری منش در ادامه مدیریت زمان و کاهش هزینه های شهری، جلوگیری از سفرهای تکراری و افزایش تعداد نقاط قابل دسترسی مردم به این خدمت ثبت احوال را جزو مزایای این طرح برشمرد.
تیموری ضمن ابراز خرسندی از توسعه همکاری پست و ثبت احوال گفت، در سنوات گذشته،  تجارب خوبی در همکاری های مشترک دو سازمان وجود داشته است و و امیدواریم به زودی با فراهم شدن مقدمات اجرای این تفاهم نامه در استان قم شاهد ارائه خدمات بهتر و مشتری مداری باشیم.
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46385
اخبار مرتبط

نظرات شما