دبیر شبکه استانی جهاد تبیین و رسانه سمن های جوانان؛

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم پای صحبت های جوانان

در پی اختصاص روزهای سه شنبه به جوانان، ابراهیم سانی خانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ، پای صحبت جوانان نشست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» دبیر شبکه استانی جهاد تبیین و رسانه سمن‌های جوانان از برگزاری سلسله جلسات گفت‌وشنود جوانان با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در سه‌شنبه هر هفته خبر داد و گفت: این جلسات به‌صورت منظم و باهدف برسی و پیگیری مشکلات جوانان در حال برگزاری است .

 
 دانیال اناری گفت: این جلسات با حضور معاونین حوزه جوانان و توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم در ساختمان معاونت جوان، مساجد و مراکز تجمع جوانان برگزار خواهد شد. ازاین‌رو مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، شهرک فاطمیه سه‌شنبه این هفته میزبان مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و هیئت همراه بود .
 
 مسئول دبیرخانه شبکه جهاد تبیین و رسانه سمن‌های قم گفت: در این جلسه جوانان و نوجوانان محله شهید همت مطالبات، سؤالات و درخواست‌های خود را از دکتر سانی خانی مطرح کردند و ایشان باتوجه‌به حوزه مسئولیتی خود پاسخگوی حاضرین در جلسه بود .
 
 اناری افزود، برنامه گفت‌وشنود با جوانان در راستای تعامل مسئولین با جوانان و به دستور آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی به تصویب شورای‌عالی جوانان رسیده است و در همین راستا، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در روزهای سه‌شنبه هر هفته با جوانان و ورزشکاران استان قم گفت‌وگوی مستقیم خواهد داشت و پاسخگوی سؤالات در حوزه مسئولیت خود خواهد بود.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/46805
اخبار مرتبط

نظرات شما