هر روز با یک شهید؛

تبلیغ اسلام در سراسر جهان، افتخار و تکلیف ماست

در وصیت‌نامه شهید فرید صادقی می‌خوانید: مسئله اصلی ما به گفته روح خدا خمینی بت‌شکن جنگ است که فعلاً تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است و سعی دارد اسلام را شکست دهد و ما تکلیف داریم که به کمک اسلام رویم و اسلام را به تمام جهان صادر کنیم و در این راه کشته شده افتخار ماست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   شهید فرید صادقی در تاریخ بیستم فروردین‌ماه ۱۳۴۶ در شهر مقدس قم در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود.

 وی در تاریخ یازدهم فروردین‌ماه ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت رسید.

 در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید...

 «بسم‌الله الرحمن الرحیم»

 شهادت کمال انسانیت است «امام خمینی»
 الذین آمنوا هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عند الله و اولئک هم الفائزون (توبه ۲۰)

 آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند آن‌ها را نزد خدا مقام بلندی است در آنان بالخصوص درستکاران و سعادتمندان دو عالم‌اند.
 قال امیر المومنین علیه‌السلام:
 «إنَّ الجِهادَ أشْرَفُ الأعمالِ بعدَ الإسلامِ، و هُو قِوامُ الدِّینِ، و الأجْرُ فیهِ عَظیمٌ مَع العِزّةِ و المَنَعةِ، و هُو الکرّهُ، فیهِ الحَسَناتُ و البُشْری بالجنّةِ بَعد الشَّهادَةِ.»
 همانا جهاد شریف‌ترین کارها بعد از اسلام است. جهاد مایه پایداری دین است و علاوه‌برآن که عزّت و اقتدار می‌آورد اجری بزرگ دارد. جهاد، سخت است و پاداش دار و در آن نوید بهشت است پس از شهادت.

 بنام الله، بنام الله که تمام هستی و قیامت را آفرید و انسان را همراه در آزمایش قرار داد و پیامبران و رسولان را برای راهنمایی و هدایت ما فرستاد و با نور ۱۴ معصوم پاک راه را برای انسان روشن نمود تا انسان طریق درست پیمودن را پیدا کند و از راه راست منحرف نشود.

 سپاس خداوندی که رحیم است و غفور است و کریم و صاحب روز جزا است آن خداوندی که همیشه خوبی بنده خودش را می‌خواهد و با امتحان منافقین و کفار را به مسلمین و مؤمنین می‌شناساند.

 
 با ارسال فراوان‌ترین درود و سلام‌ها خدمت پیامبر اکرم حضرت محمد ابن عبدالله «ص» و دختر گرامی‌اش حضرت فاطمه الزهرا که هم اکنون که وصیت‌نامه‌ام را می‌نویسم.

 روز شهادت این بانوی گرامی دوعالم است و با سلام و درود بی‌کران به امام علی «ع» و یازده جانشینش که آخرین آنها بقیةالله اعظم حجة ابن الحسن العسگری «عج» ارواحنا له الفداء که فعلاً در پرده غیبت کبری به سر می‌برد که امیدوارم که خداوند چشم ما را با نور منور ایشان نورانی فرماید.
 با درود بر نایب امام‌زمان آیت‌الله امام خمینی رهبر جمهوری اسلامی ایران رهبری که همچو نوری می‌تابد.

 امام امت مخصوصاً امید امت و امام آیت‌الله منتظری و دولت مردان جمهوری اسلامی ایران رئیس دولت رئیس مجلس رئیس دیوان عالی کشور و رئیس‌جمهور و تمام مسئولین کشوری و لشکری که امید دارم خداوند نگه‌دار همه آن‌ها بوده و دشمنانشان را خار و نابود کند. ان‌شاءالله با این مقدمه وصیت‌نامه خودم را شروع می‌کنم.

 
 مسئله اصلی ما به گفته روح خدا خمینی بت‌شکن جنگ است که فعلاً تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است و سعی دارد اسلام را شکست دهد و ما تکلیف داریم که به کمک اسلام رویم و اسلام را به تمام جهان صادر کنیم و در این راه کشته شده افتخار ماست.

 اما پدر و مادر بهتر از جانم، امیدوارم فرزند خود را ببخشید، زیرا فرزندی خوب برای شما نبودم و حق فرزندی را ادعا نکردم.

 
 پدر مادر عزیز تمامی دارایی مرا از قبیل موتور دوربین به جبهه جنگ بدهید و دعا کنید که هر چه زودتر جنگ به نفع اسلام تمام شود.
 در مورد نماز و روزه که ۵ سال نماز و ۵ ماه روزه بگیرید؛ اما برای شما تکلیف نمی‌کنم؛ ولی اگر بیشتر بخوانید بهتر است که ان‌شاءالله به شما اجر بیشتر بدهد.

 از تمام دوستان و آشنایان و آن‌هایی که مرا می‌شناسند حلالیت بطلبید حتی اگر شده با پول.
 از این وقت که وصیت‌نامه‌ام به دستتان می‌رسد بقیه وصیت‌نامه‌هایی که در بسیج است باطل است و اگر بعد این وصیت‌نامه‌ام نوشتم در آن ذکر می‌کنم و اگر ذکر نکردم قابل‌قبول است.

 پدر و مادر عزیزم در شب اول بر سر قبرم قرآن بخوانید که شب اول قبر برایم راحت بگذرد.
 اما پدر و مادر عزیزم بعد از من که امید دارم شهادت به معنی واقعی کلمه باشد بی‌صبری نکنید و گریه شما دشمن را شاد می‌کند و اگر هم خواستید گریه کنید به یاد امام حسین «ع»، علی‌اکبر و علی‌اصغر امام حسین گریه کنید و صبر را پیشه خود کنید که خداوند با صابران است.

 خداترس و منتقی باشید و وصیت امیر المومنین را به جا آورید که تقوی و نظم در کارها می‌باشد و امیدورام که خداوند گناهان ما را ببخشد و رزمندگان اسلام را به پیروزی نهایی برساند و امام خمینی را تا انقلاب مهدی «عج» نگه دارید و خداوند ما را به کمال انسانیت که شهادت به معنی واقعی است برساند.

 به امید فتح کربلا و قدس عزیز و فرج امام زمان «عج»
 خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
 از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر بی افزای
 به یاد مهدی زین الدین فرمانده لشگر ۱۷ علی ابن ابیطالب
 «فرید صادقی در تاریخ ۱۵/۱۲/۱۳۶۳»

 



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47434
اخبار مرتبط

نظرات شما