مدیر نهضت کمک مؤمنانه بسیج سازندگی قم:

همه باید پای‌کار قرارگاه‌های محله ور باشیم

مدیر نهضت سراسری کمک مؤمنانه بسیج سازندگی قم با بیان این که قرارگاه‌های محله محور می‌توانند در خدمت‌رسانی به مردم موفق باشند، گفت: همه باید پای‌کار قرارگاه‌های محله ور باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سید علی سید میرزایی در مراسم افتتاح دفتر جدید قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی محله‌ای شهید همت در شهرک امام حسین (ع) که با حضور مسئولان و اعضای مرکزی این قرارگاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت و نقش فعالیت‌های جهادی در اعتلای نظام و انقلاب اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح دفتر جدید اولین قرارگاه محلی هستیم که بحمدالله امیدواریم منشأ خدمات ارزنده برای این منطقه باشد.
وی ادامه داد: انتظار می‌رود این قرارگاه با ظرفیت حوزه ۱۷ بتوانند اقدامات خوبی  در حوزه‌های مختلف انجام دهد.
سید میرزایی با بیان این که حوزه 17، 1۱ پایگاه برادران و ۱۰ پایگاه خواهران دارد، تاکید کرد: گروه های جهادی محله محور و جغرافیا محور هستند به طوری که در طول سال در محلات اقدام به خدمت رسانی می کنند و در زمان هایی که حوادث طبیعی رخ می دهد در کل کشور اقدام به خدمت رسانی می کنند.
وی افزود: ما نیاز به کار تشکیلاتی داریم تا از همه طرفیت‌ها استفاده شده و نتیجه مطلوب داشته باشد.
مدیر نهضت سراسری کمک مؤمنانه بسیج سازندگی قم تصریح کرد: تعامل با ائمه جماعات می‌تواند در خدمت‌رسانی مؤثر باشد و باید از ظرفیت این عزیزان نیز بهره کافی برده شود.
وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه پشتیبانی‌های لازم را می‌کند اما نیاز است که از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47616
اخبار مرتبط

نظرات شما