رئیس پلیس آگاهی استان قم:

سارقان کابل برق در قم دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان قم از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم و کابل اداره برق و کشف ۳۳ فقره پرونده دراین‌رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر عباسعلی پور در گفت‌وگویی افزود: با توجه افزایش وقوع سرقت‌های سیم و کابل هوایی اداره برق در سطح شهر قم و اهمیت موضوع بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان و نیز انجام تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ نفر از سارقان دراین‌خصوص شناسایی و مشخص شد یکی از سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید در محل‌های خلوت و فاقد دوربین اقدام به سرقت کابل برق می‌کند.

 رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: با هماهنگی و تعامل مطلوب با دستگاه قضایی استان و بررسی‌های صورت‌گرفته، سه نفر از سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

 عباسعلی پور اضافه کرد: باتوجه‌به اهمیت موضوع و کشف مقادیر قابل‌توجهی سیم و کابل برق، تلاش کارآگاهان در خصوص شناسایی مال‌خران احتمالی این پرونده ادامه داشت که درنهایت ۲ نفر از مال‌خران نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 وی بیان کرد: در بازجویی‌های پلیسی به‌عمل‌آمده از متهمان باتوجه‌به ارائه مدارک و مستندات موجود، به ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48864
اخبار مرتبط

نظرات شما