با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

دعوت انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات

انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، متن این بیانیه بدین شرح است:
« باسمه تعالی »
محضر شریف حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

با احترام و آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون و تقدیر و تشکرّ از برنامه ها و اقدامات شایسته حضرتعالی در قوه قضائیه ، استحضار دارید که کشور عزیزمان در بُرهه حسّاسی از تاریخ خود قرار گرفته است و اجرای سند گام دوم انقلاب و تحقّق اهداف آن نیاز به اقدامی جهادی و انقلابی دارد تا از این پیچ حسّاس و سرنوشت ساز به سلامت عبور کند .
مشکلات فعلی کشور حاصل دو علّت اصلی است ؛ از یک طرف جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و هم پیمانان آن و از طرف دیگر سوء تدبیر و ضعف مدیریت که در بخش هایی از سیستم مدیریت اجرائی کشور وجود دارد .
انتخابات همواره نقش و تأثیر بسیار مهمّی در تعیین مدیران کشور و به دنبال آن ، اتخاذ سیاست‌ها و ریل گذاری برای گردش امور دارد و این ایّام مردم عزیزمان در آستانه یک آزمون بزرگ و سرنوشت ساز قرار گرفته اند که می‌باید با حضور حداکثری و انتخاب صحیح ، مدیریت قوّه مجریه را مشخّص و شرایط را برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی و زندگی شرافتمندانه خود مهیّا نمایند .
بدیهی است که همه نگران این انتخاب و نتایج آن باشند ، بویژه که تعدّد کاندیداهای مطرح شده ، این دغدغه را مضاعف ساخته است .
در نتیجه ، نکته کلیدی و مهم در این مسئله ، حضور کاندیدا و شخصیت واجد شرایط و امتحان پس‌داده‌ای است که بتواند استقبال عمومی و اجماع حداکثری را فراهم نموده و با یاری خداوند متعال ، دلها به سوی او معطوف و رأی غالب در سبد وی قرار گیرد .
بحمدلله حضرتعالی از جمله شخصیت ها و مدیران شناخته شده و امتحان پس داده در نظام هستید که هم مورد اعتماد مقام عظمای ولایت می باشید و هم به دلیل عملکرد مثبت‌تان مورد توجه مردم شریف و دلسوز انقلاب قرار گرفته اید و زمینه اجماع و وحدت نظر در مجموعه‌ها ، شخصیت ها و نیروهای ولائی و دوستدار انقلاب نسبت به جنابعالی وجود دارد .
هرچند دغدغه مدیریت قوه قضائیه نیز از اهمیت خاص برخوردار است و در مدّت حضور حضرتعالی شاهد تغییر و تحوّلات بزرگ در آن بوده ایم ، ولی همانگونه که رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) فرمودند : « همه مراکز مدیریتی کشور تقریباً در اختیار رئیس جمهور است و سایر مدیریت ها در قبال مدیریت های قوه مجریه یک چیزی بیش از صفر است و همه بودجه مصوب کشور در اختیار رئیس جمهور است » . لذا قابل مقایسه نیست و چنانچه رئیس جمهور از ویژگی های ( باایمان ، ولایت محور ، عدالت محور ، ضدّ فساد ، شجاع ، روحیه انقلابی و جهادی ، معتقد به ظرفیت‌های داخلی و دارای برنامه ) برخوردار باشد ، نقش عمده ای در جلوگیری از بروز خلل و فساد در بخش های مختلف داشته و امورکشور با سرعت مناسب ، بر مدار صحیح حرکت خواهد کرد.
با عنایت به موارد فوق ، انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم ، چون دیگر نیروهای دلسوز و علاقمند به پیشرفت و تعالی کشور ، از حضرتعالی دعوت می نماید و تقاضا دارد که به این درخواست پاسخ مثبت داده و با توکل به خداوند قادر متعال و توسّل به چهارده معصوم علیهم السّلام و با نیّت خیر و اراده‌ای قوی ، خود را برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ آماده نموده و ثبت‌نام فرمائید .
إن شاءالله ، توجّهات حضرت ولیعصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف و دعای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و استقبال مردم عزیز و دُعای خانواده‌های معظّم شهداء ، پشتوانه پیروزی و موفقیت حضرتعالی خواهدبود و به آینده ای روشن امیدوار هستیم .
مجدّداً سلامتی و توفیقات بیش از پیش جنابعالی را از درگاه خالق سبحان مسئلت داریم .


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25697
اخبار مرتبط

نظرات شما