مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم:

تولید محتوای فاخر؛ مهم ترین رسالت گروه های تولید محتوا است

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به اینکه باید برای این فضا محتوا داشته باشیم ، گفت: تولید محتوای فاخر؛ مهم ترین رسالت گروه های تولید محتوا است.

 سید محمد حسن یزدی نژاد در حاشیه برگزاری سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که صبح امروز در سالن مجتمع امام خمینی(ره) آغاز شده است در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: امروز فضای مجازی در همه ابعاد زندگی مردم وجود دارد و اگر این فضا را رها کنیم، تبدیل به جولانگاه دشمن خواهد شد.
وی ادامه داد:اگر در فضای مجازی به صورت فعال ورود نکنیم و از محتوای بیگانه استفاده کنیم به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم ضمن اشاره به تولید محصولات فاخر در این زمینه، گفت: حضور و ورود در فضای مجازی برای ایجاد محتوا مهم ترین رسالت افرادی است که در این زمینه تخصص دارند و فعالیت می کنند.
وی اضافه کرد: جوانان ما مخصوصا بسیجیان کارهای زیاد و موثری در این زمینه انجام داده اند و هوشمندانه اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می دهد را خنثی می کنند.
یزدی نژاد در ادامه با اشاره به این رویداد، گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد در بخش های پویانمایی، بازی ویژه تلفن همراه و نرم افزار های تلفن همراه برگزار می شود همچنین شرکت کنندگان در بخش پویانمایی می توانند محصولات خود را در رشته های موشن گرافیک - کمیک موشن - کات اوت دو بعدی - استاپ موشن و ... ارائه کنند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم در خاتمه افزود: این رویداد به صورت سراسری در استان ها در حال برگزاری است و در موضوع اعلام شده در 48 ساعت رقابت خواهند کرد.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/29443
اخبار مرتبط

نظرات شما