شهروندان تخلف تاکسی های قم را گزارش دهند/ شهروندان جهت تردد در جاده قدیم کاشان از تاکسی های میدان پلیس استفاده کنند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه شهروندان تخلف تاکسی ها در دریافت کرایه اضافه را گزارش دهند گفت: شهروندان و مسافرینی که قصد تردد در مسیر جاده قدیم کاشان را دارند می توانند از تاکسی های خطوط واقع در میدان پلیس نیز استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسئله خطوط تاکسی رانی و مبلغ کرایه همواره یکی از دغدغه های مردم قم بوده است یکی از شهروندان قم در این زمینه اظهار داشت:  از مسولان تاکسیرانی قم خواهش میکنم واستداعا دارم که به مشکلات مسافران هم توجه کنند شغل من به گونه ای است که باید بعدظهر ها تردد کنم اما   بعدظهرها تاکسی های خاکفرج تا لنگرود حضور ندارند  نظارتی هم وجود ندارد.

وی گفت:  درضمن صبح ها هم که تاکسی ها هستند کرایه را ۵۰۰ومان بیشتر دریافت میکنند در حالی که کرایه این خط  ۶۵۰۰ تومان است اما از مسافر ها ۷۰۰۰تومان دریافت میکنند وقتی هم  اعتراض می کنیم میگویند همینه که هست آیا نباید نظارت باشه همینطوری گرانی هست!  آیا به برچسب نسب شده توجه کنیم یا به حرف راننده ها توجه کنیم.
 

سرپرست سازمان تاکسی رانی شهرداری قم در خصوص این معضل گفت: عمده تقاضای شهروندان و مسافرین محترم برای استفاده از تاکسی های خطوط میدان شهید مطهری - لنگرود ( جاده قدیم کاشان) در ساعات اولیه صبح بین ساعت ۶ الی ۸ می باشد و در شیفت بعدازظهر تقاضای سفر بسیار کم است و تعداد معدودی تاکسی در این مسیر سرویس دهی می نمایند . با این وجود شرکت بهره بردار خط فوق احضار و از وی خواسته شده نظارت بیشتری داشته باشد . 

وی بیان داشت: نرخ مصوب این مسیر طبق کرایه ابلاغی از سوی شورای محترم اسلامی شهر قم در سالجاری مبلغ ۶۵،۰۰۰ ریال می باشد که در معرض دید مسافرین نصب شده است و دریافت هرگونه وجه اضافی از سوی رانندگان تخلف می باشد و چنانچه از سوی مسافر کد تاکسی اعلام گردد در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد .

 
علی نیک سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خاطر نشان کرد: از شهروند عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، کد چهار رقمی که در طرفین و شیشه عقب تاکسی درج شده را از طریق اداره بازرسی سازمان با شماره ۳۶۶۲۸۸۰۰ و یا طی تماس با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند .

نیک افزود: همچنین شهروندان و مسافرین محترمی که قصد تردد در مسیر جاده قدیم کاشان را دارند می توانند از تاکسی های خطوط واقع در میدان پلیس نیز استفاده نمایند .



انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/30239
اخبار مرتبط

نظرات شما