بهره برداری از یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی قم به زودی

همزمان با چهارمین سالگرد تدفین جسم مطهر شهدا در مجتمع پردیس علوم پزشکی قم یادمان شهدای گمنام این دانشگاه به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل ازمعاونت فرهنگی دانشجویی،معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم طی گفت‌وگویی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برخود لازم می‌دانم این ایام را به همه دانشگاهیان به ویژه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک و تهنیت عرض نمایم.

شیما آب آب زاده سپس به بیان مهمترین اهداف و ضرورت‌های بزرگداشت این ایام مبارک در دانشگاه پرداخت و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مهمترین مناسبت‌های ملی و مذهبی است که بایستی به بهترین نحو ممکن گرامی داشته شود؛ معاونت فرهنگی دانشجویی که متشکل از دو بال فرهنگی و دانشجویی است از این قائده مستثنی نبوده و نهایت سعی و تلاش خود را در راستای گرامیداشت این ایام مبارک انجام داده است.

به گفته دکتر آب آب زاده، آشنا شدن دانشجویان با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، فراهم کردن حضور پرشورتر تشکل‌های دانشجویی در این حوزه، ایجاد شور و نشاط میان دانشجویان در مناسبت‌های ملی و انقلاب و توجه به راهکار‌های ایجاد انگیزه و امید میان دانشجویان و ... از جمله مهمترین اهداف گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هستند.

او در ادامه به تشریح مهمترین برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در این ایام پرداخت و گفت: فضاسازی دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی (فضا‌های آموزشی)؛ غبارروبی گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی؛ غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه؛ برگزاری مسابقه کتابخوانی از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به همراه برگزاری جلسات تبیینی و تقدیر از برگزیدگان این مسابقه از جمله برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر هستند.

به گفته او برگزاری اردوی جهادی منطقه شهر قائم، از سوی مدیریت فرهنگی که به همت تشکل بسیج دانشجویی روز ۲۲ بهمن جاری برگزار خواهد شد؛ برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دانشکده‌ها و برگزاری مسابقه نقاشی با سوژه‌های خاص دهه فجر ویژه فرزندان پرسنل معاونت فرهنگی دانشجویی از دیگر برنامه‌های مدیریت فرهنگی در این ایام هستند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برگزاری مسابقات ورزشی درون دانشگاهی (والیبال دوستانه ویژه دانشجویان دختر و فوتبال دوستانه ویژه دانشجویان پسر در مجموعه شهید میرزایی)، برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه و حضور دانشجویان در اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی منطقه شش کشور مهمترین برنامه‌های این اداره کل هستند.

دکتر آب آب زاده در پایان از افتتاح یادمان مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه همزمان با چهارمین سالگرد تدفین جسم مطهرشان در مجتمع پردیس علوم پزشکی قم خبر داد و گفت: المان این دو شهید بزگوار آماده بهره‌برداری بوده و به یاری حق به زودی افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31231
اخبار مرتبط

نظرات شما