460 میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به قم پرداخت

استاندار قم با اشاره به پرداخت 460 میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر دولت به قم بر لزوم انطباق فعالیت و اقدامات دستگاه‌ها با سند امایش ملی و استانی تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم امروز در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که  در سالن کرامت استانداری  برگزار شد در سخنانی بر لزوم تلاش جدی مدیران دستگاه‌ها برای پیگیری و جذب کامل اعتبارات سفر دولت به قم تاکید کرد.

وی با اشاره به ارایه گزارش اعتبارات مصوب سفر  گفت: از زمان سفر هیئت دولت به قم تاکنون 460 میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر  از مرکز جذب شده و الباقی آن نیز در حال پیگیری و انجام است.

استاندار قم همچنین با بیان اهمیت برنامه محوری بیان کرد: هر گونه فعالیت و اقدام مطالعاتی دستگاه‌های استان باید مبتنی بر سند آمایش ملی و استانی باشد.

شاهچراغی تصریح کرد: زمانی که سند آمایش سرزمینی به صورت تفکیک شده و بخشی ابلاغ می‌شود نظارت و ارزیابی فعالیت‌ها دقیق‌تر انجام می‌شود.

محمود نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم  نیز در این جلسه بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری 2 هزار میلیارد تومان به استان قم تا سال 1402 اختصاص یافته است.

وی افزود: برای امسال و سال آینده 977 میلیارد تومان از این محل برای 70 طرح اختصاص یافته است که تاکنون 460 میلیارد تومان جذب شده است، 13 هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز برای بخش‌های تولیدی مختلف تا سال 1402 برای استان قم پیش بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خاطرنشان کرد: 11 هزار و 695 میلیارد تومان برای رونق تولید، اشتغال و مشاغل خانگی و 993 میلیارد تومان برای ازدواج جوانان و سایر طرح‌ها اختصاص یافته است.

 



انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/31656
اخبار مرتبط

نظرات شما