معاون خدمات شهری شهرداری قم:

۶بوستان در سطح شهر برای اسکان زائران آماده شده است/افزایش سرویس های بهداشتی در اطراف مسیر جمکران

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به افزایش سرویس های بهداشتی اطراف مسیرهای منتهی به جمکران، گفت: برای اسکان زائران 6بوستان فدک، امام رضا(ع)، پارکینگ چهار جمکران، مهدی و نیایش آماده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس ذاکریان بعد از  ظهر امروز در مراسم ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به اینکه ستاد های نوروزی امسال در اطراف مسجد مقدس جمکران و ورودی شهر مستقر هستند، اظهار داشت: امسال در ستاد زائرین شهرداری هشت کمیته تشکیل شده است.
وی ادامه داد: برای اسکان زائران در ایام پایان سال و نوروز 6بوستان فدک، امام رضا(ع)، پارکینگ چهار جمکران، مهدی و نیایش آماده شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه تمام امکانات سازمان آتش نشانی بکار گرفته شده است، گفت: داوطلبان آتش نشان خانم و آقا هم در ایان نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران مستقر خواهند بود.
وی اضافه کرد: امسال پیش بینی می کنیم به دلیل اینکه دو سال زائر کمتری در مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان حضور داشت امسال جمعیت بیشتری در این ایام به سمت مسجد سفر کنند و تمام برنامه ما در حد توان خدمت رسانی به این زائران است.
ذاکریان با اشاره به پیش بینی سالن های ورزشی برای این ایام گفت: سوله های بحران و سالن های ورزشی استان برای شرایط بحرانی آماده شده اند تا در صورت نیاز زائران در آنها اسکان داشته باشند.
وی بیان داشت: غرفه هایی هم در اطراف مسجد مقدس جمکران تعبیه شده است تا زائران بتوانند به راحتی مایحتاج خود را تهیه کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری قم بااشاره به اینکه آذین بندی شهر انجام شده که اوج آن در نیمه شعبان است، گفت: یکی از مشکلات هرساله ما در نیمه شعبان مسئله سرویس های بهداشتی است.
وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اینکه نیمه شعبان در آستان شروع سال جدید می باشد و شهر های اطراف همکاری قابل توجهی نداشتند اما تونستیم از شهرداری تهران و سپاه و ارتش استان بیش از صد چشمه سرویس بهداشتی به صورت امانی بگیریم.
ذاکریان عنوان کرد: سرویس های بهداشتی ما از 300چشمه امسال به 424چشمه افزایش پیدکرده است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32244
اخبار مرتبط

نظرات شما