توزیع مواد غذایی و پوشاک بین مهاجران قم+تصاویر

جمعی از جوانان خیر قم در روزهای پایانی سال بین نیازمندان مناطق حاشیه ای قم که اغلب محل سکونت مهاجران غیرقانونی است بسته های معیشتی توزیع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،جمعی از جوانان خیر قم در روزهای پایانی سال بین نیازمندان مناطق محروم بسته های معیشتی توزیع کرد.

بسته ای معیشنی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکاراری، حبوبات، قند، چای ، رب، شکر ، شیر خشک، کنسرو ماهی و پوشاک بود، که در میان مناطق محروم و حاشیه ای قم که اغلب محل سکونت مهاجران غیرقانونی بود توزیع شد.

مسئول این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: گروه هدف ما نیازمندان حاشیه نشین که اغلب محل سکونت مهاجران غیرقانونی است می باشد، زیرا این افراد داری زن و فرزند هستند می خواهیم در ایام نوروز این خانواده هانیز شادی داشته باشند البته در طول سال نیز مواد غذایی بین این افراد توزیع می شود.

وی گفت: نگاه همه خیران قم انسانی است و برایشان فرقی نمی کند که نیازمندان ایرانی باشند و یا مهاجران  ،مسائل قانونی مهاجران وظیفه مراکز دولتی و انتظامی است و باید انجام وظیفه کنند اما بسیاری از خیرین از میان همین افراد هستند و تلاش می کنند حداقل نیازهای انسانی مهاجران تامین شود، نیازمندی های غذایی و لوازم زندگی این افراد نیز شناسایی شده و سعی می شود در طول سال بنابر وسع خیرین تامین شود.

انتهای پیام/170


گالری عکس
http://qomefarda.ir/32379
اخبار مرتبط

نظرات شما