فرزندان بهزیستی قم میهمان آیت‌الله سبحانی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی بهزیستی قم، جمعی از فرزندان و مددجویان بهزیستی قم شب گذشته، افطار میهمان بیت آیت‌الله جعفر سبحانی شدند.

در این مراسم معنوی که با اقامه نمازجماعت به امامت فرزند این مرجع عالی‌قدر برگزار شد فرزندان بهزیستی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا افطار همسفره بیت مرجعیت و فرزندان وی بودند.

در این مراسم مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی قم، ضمن تقدیر از حمایت‌های همیشگی و ارشادات و راهنمایی‌های معظم‌له  گزارشی از خدمات بهزیستی خصوصا در حوزه اجتماعی و نگهداری ایتام و فرزندان بی سرپرست ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سبحانی فرزند آیت‌الله سبحانی نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در کنار فرزندان بهزیستی و  قدردانی از برنامه‌ها و تلاش‌های  بهزیستی، خدمت به این عزیزان را دارای اجر وافر، سعادت و افتخار برای خادمین و کمک و مشارکت و مساعدت به بهزیستی را از وظایف عموم مردم خصوصا خیرین و مومنین نوع‌دوست برشمرد.

حجت الاسلام سبحانی خطاب به فرزندان بهزیستی خاطرنشان کرد: به تحصیل و کسب دانش اهمیت و توجه خاص داشته باشید و در همین زمینه  به روایتی از امام حسن مجتبی(ع) اشاره نمود که خطاب به کودکان و نوجوانان می‌فرمایند شما امروزه کودکان این قوم هستید و در آینده از بزرگان جامعه محسوب می‌شوید پس تا می‌توانید تحصیل علم و دانش نمایید که پیشرفت و شکوفایی آینده این جامعه به توفیقات علمی شما وابسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کودکان و نوجوانان  افزود: اولا یک انسان مومن نباید امروز و فردایش مثل هم باشد بلکه برای هر روزش برنامه‌ای برای ارتقاء و پیشرفت داشته باشد، دوم این‌که به مربیان خودتان اعتماد کنید و کوشش کنید توصیه‌های اخلاقی و تربیتی آن‌ها را عملی نمایید و سوم این‌که به استعدادهای ذاتی و  شخصی خود توجه ویژه داشته باشید و آن حرفه  وهنری که به آن علاقه دارید مانند خطاطی، شعر، حفظ قرآن و ... را در خود پرورش دهید و  شکوفا نمایید.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32833
اخبار مرتبط

نظرات شما