اعلام برنامه‌ شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

حجت الاسلام والمسملین احمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: مراسم احیاء شب‌های قدر در حرم مطهر از ساعت ۲۲ آغاز و تا ساعت ۰۲:۱۵ بامداد با اجرای برنامه های مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی معارفی و قرآن به سر گرفتن، دنبال می‌شود و پس از آن نیز در هر سه شب قدر از ساعت ۰۲:۲۰ تا ۰۳:۳۰ مهدی سلحشور برای زائران حرم مداحی می‌کند.

وی افزود: چهارشنبه شب ۳۱ فروردین ماه مصادف با اولین شب از شب‌های قدر این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی و قرائت دعا توسط سیدعلی حسینی نژاد دنبال خواهد شد.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: جمعه شب، دوم اردیبهشت ماه نیز مصادف با دومین شب قدر و شب شهادت امیرالمؤمنین(ع) مراسمی با سخنرانی آیت الله سیدمحمد سعیدی و مداحی و قرائت دعا توسط عباس حیدرزاده اجرا خواهد شد.

وی گفت: در سومین شب از شبهای قدر نیز اجرای مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی و قرائت توسط مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

احمدی افزود: برای پخش زنده مراسم احیا شبهای قدر همزمان با آغاز دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۳ با شبکه‌های دو سیما، استانی قم، رادیو معارف، رادیو قم و شبکه ماهواره ای ولایت هماهنگ شده است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32927
اخبار مرتبط

نظرات شما