اقدامات هوشمندسازی در نیروی انتظامی قابل تقدیر است

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز رضایت از اقدامات هوشمندسازی خدمات و رسالت های نیروی انتظامی که به صورت آزمایشی در قم در حال انجام است، گفت: این قبیل اقدامات به جای هوشمندسازی باید در سراسر کشور توسعه داده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه دوشنبه در دیدار رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، طی سخنانی، افزود: نیروی انتظامی گام های بلندی در خدمات رسانی های نوین به مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر قدم‌های خوبی برای ارتقاء معنویت کارکنان و گسترش نظم و انضباط سازمانی بر داشته است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خداوند به تمام اقدامات و کارهایی که با نیت الهی و خدمت به مردم در عرصه های فرهنگی، سیاسی، امنیتی و غیره انجام می شود برکت می دهد.

حسینی بوشهری تاکید کرد: برای انجام وظایف سنگین ناجا مجریان دیندار قوی و معنوی لازم است، میدان کارزار پلیس میدان وسوسه انگیز است بنابراین هر کار معنوی در مجموعه انتظامی کار بسیار ارزشمند است باید کارکنان انتظامی را به سمتی سوق داد که مسئولیت پذیری و معنویت آنها در اوج بوده و نیروهای خودساخته ای ساخته باشند تا در باتلاق گرفتار نشوند و اگر اینها در باتلاقی گرفتار شوند از دیگران انتظاری نیست.

حجت الاسلام ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سفر به قم با آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه، سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32931
اخبار مرتبط

نظرات شما