نمایشگاه دوسالانه عکس قم برپا شد

دبیر دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم از آغاز به کار نمایشگاه عکس این دوسالانه با موضوع قم در نگارخانه فرهنگ این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،ابراهیم سلیمانی اظهار داشت: نمایشگاه عکس بخش قم دهمین دوسالانه عکس از ۱۷ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری در نگارخانه فرهنگ این شهر واقع در خیابان دورشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ابراز داشت: در دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان استان قم بیش از ۲۰۰۰ قطعه عکس از هنرمندان استانی و کشوری به دبیرخانه ارسال شد که شهر قم موضوع یکی از بخش‌های این عکس بوده است.

دبیر دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم افزود: در این نمایشگاه عکس‌های سه بخش تک‌عکس، مجموعه‌عکس و عکس موبایلی به نمایش گذاشته شده است و ملاک شرکت در این دوسالانه تصاویری از دو سال اخیر در در عرصه‌های مختلف قم بوده است.

رئیس انجمن عکاسان استان قم همچنین عنوان داشت: در مراسم اختتامیه دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم آثار برتر ۹ نفر از هنرمندان شرکت کننده تقدیر خواهند شد.

این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه فرهنگ شهر قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی نبش کوچه ۱۲ آماده میزبانی از شهروندان قمی برای بازدید است.



انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/33344
اخبار مرتبط

نظرات شما